2009. december 6., vasárnap

Hull a pelyhes.. Bright lights ...

An autre fois... :\


Hm.. mit ne mondjak elég rég írtam. Nem sok minden történt,szóval csak a hétvégémről számolok be. 
Mint minden évben idén is Advent Bécsben-t rendezett a suli. Alap,hogy mi mentünk. Mindig megyünk. Pénteken volt a jeles esemény :Đ Hajnali fél 5kor aludtam. Szépen néztem ki. De úgy mindenki. 
Megint megálltunk egy ilyen lerobbant plázánál. 1 óra szabadidőt kaptunk itt ,ami tök fölösleges. bementünk a spar-ba kávéért aztán végignéztük a piákat. *-* Bementünk a  játékboltbaXD végigzengtem xDDD BAKUGAAAAN és SPONGE BOB :3333
Ezek után végre megérkeztünk Bécsbe. Csokimúzeum. Fél óra fagyoskodás ,mert 12kor engedtek be minket. Jószar voltXD Abból állt az egész,hogy megnéztünk egy negyedórás filmet a csokigyárról németül, aztán egy termet ahol volt pár kép  meg csokiszobor. utána felmentünk az emeletre megnézni a  munkásokat. Utána szabadulhattunk. Ancsival és Nikivel bandáztunk XD Beültünk Starbucksba:3 4,40 egy sima kávéxD nem gáz. anyáéknak amikor mondtam nem lepődtek meg. lálálá nem is tudom miért XD 
Aztán elmentünk Mariahilfer-re Claire's bevásárlás :333 Utána meg visszamentünk a vásárba. ÉÉÉS nem tévedtünk el XD
6kor indultunk vissza és olyan 10 körül értünk Endrére. A tanárok köcsögök voltak ,de egyébként tök jó volt :) 
Szombaton döglöttem XD egyedül voltam,mert anyáék lementek meglátogatni Zsoltit. 
Aztán délután átmentem Gyöngyiékhez. South Park -hoz szöveget írni. Azután lerángattam karácsonyi vásárba. De nem vettem forralt bort ,mert drága is  volt,meg nem valószínű,hogy kiadta volna a tata. Mikor mentünk nagyban szidtuk a koszt és bakker ott jött mögöttünk MárkóxDD Nem volt gááz.. 
Végignéztük  a vásárt . Van egy bódé ami tele van rockabilly cuccokkal :333 kábé a nyálamelfolyt xD 
Aztán még sétálgattunk és mentünk haza. 
Nagyban beszélgetünk a Szentlászlóin és egyszer csak így a sapim alatt a jobb fülemnél olyan érzés volt -ilyen szellő szerű- ,mintha suttognának a  fülembeO_O nagyon para bakker. főleg a napokban történtek miatt. aztán olyan 5 perc és megint. És nem fújt a szél meg kocsi se volt semmiO_o 
Ma is döglöttem meg tanultam irodalom dogára. és jött a MIKULÁS :333 kaptam sok kinder csokit :33 le is  fényképeztem őketXD
És alkottam: nagyban nézem a One tree hill-t és megszólalok. Placebo. :33 aztán nem biztos csak flesselem. aztán de ez placebo XD és így szarakodtam. mondom najó. mobil be. és Placebo . mondom dejó most az egyszer nem flesseltemxD ez azért vicces,mert közben néztem egy IFA vidit ,amit Noémi küldött XDD Meg kb mindig Placebo-t meg franciákat flesselekxDDD
Aztán Lédi Genya elemzés: 
- minden képkockában más az arcszerkezeteXD
- lop mindenkitől: Csárdás , Las Ketchup, ööö nemtudom még kivolt és szerintem a Malice Mizer-től is 
-  ha már franciául énekel egy részt az újabb undorító számában akkor legalább rendesen könyörgöm. olyan nincs, hogy zsö adore fákk off.
- és egyszer nézzen már ki embernek könyörgömxDDD
nah mára ennyi
xoxo.~

PS: Bright Lights :333



6 megjegyzés:

  1. te flesselős xD meg te szellemek által üldözött xD lédi geci az ÍTI xD

    VálaszTörlés
  2. jah télleg ezt kifelejtettemXDDD igen az vagyok és már elegem van xDDD

    VálaszTörlés
  3. mondom, szelleműzés xD

    VálaszTörlés
  4. megszakítottad a hagyományt TT zserbóról van kép és nem Brian TT

    amúgy a lédi gugugaga megállapításokkal egyetértek xD

    VálaszTörlés
  5. igen tudom TT de nem volt szivem Brian-re rakni egy miki sapit xD TT de ez igazából Brian csak HALLOWEEN jelmezben XD

    alaphogy egyetértesszxD

    VálaszTörlés