2009. október 26., hétfő

4 days with nayu :33 party :Đ chottoo TM XĐ

J'ai passé 4 jour avec nayu:Đ C'était tres tres bon :Đ 

Egy ideje nem írtam. bocsi. akk beszámolok:Đ
Csütörtökön anyáék elutaztak Barcelona-ba. Tamás, a nagybátyám jött hozzánk délután.  Aztán elmentem angolra és franciára. Pénteken elmentünk nayuért ,mert jött hozzánk:Đ ööö XĐ hazajöttünk tv-ztünk :Đ aztán később elmentünk sétálni városba. Korzón leültünk egy padra -az emlékezetes pad WMD konciXĐ- és néztük az embereket. Megállapítottuk,hogy gypsekXD Kitaláltuk ,h mi lenne ha ilyen 30 méteres nagyságban Frauék ott gázolnának a DunábanXD És mi a sapkájukban lakunkXD -a menyasszonyfátylasizéXD- aztán hazajöttünk és mutattam nayunak szigetes képeket és bevillant a szopóálarcXĐĐ erre visítva a földre dőlt és röhögött a keze meg verte az ágyamXDDD akk mondom neki h idenézhet erre bazmeg nem a tejtós mizó volt XDD 
Aztán néztünk Wall-e- tXD Wall-e lett Tejtó Eva meg FrauXDD és mindenkit kiosztottunk XD Aztán néztnünk Szinbádot XD Szinbád volt Frau Maréna v ki meg TejtóXD és volt egy benga állat rohadt nagy mellbimbókkal és kitaláltuk,h szalámiból van a mellbimbója xD
Este meg néztünk Motel II-t XD kurvavicces volt :Đ én 2 jeleneten totál kiakadtam azóta azon röhögökxD mikor a pasi- szülifelik Carl- belevágja a körfűrészt Whitney arcábaXD és így totál elborzad a csaj meg visít és Carl csak ennyit mond: Ó bazmegXD és így undorral a fején rákúrja Whitney fejére a zsákot:Đ Aztán meg amikor Stewart így ölelgeti Beth-t és bekattan lebasz neki egyet és meg akarja dugni és a csaj meg óó stewart egész éjjel rádgondoltamXD ja és a csávó meg elkezdi Herkules vagyok basszameg! XD én ezen úgy kiakadtam nembírok leállni veleXD 
Akkor szombaton nem mentünk DS-re helyette Glambe mentünk Tomiékkal. Készülődtünk és úgy beszartam. betettem a lencsém és így éreztem,h szúr a felső szemhéjam alatt. Azt hittem ,hogy felcsúszott meg minden. Szóltam Nayunak ,h segítsen meg hátha kiesett és csak felsértette a szemem. Hál' istennek csak ez történt. De bedagadt a szemem meg tök vörös volt és egy erem tiszta véres volt felül ott sérthettem meg. Aztán taliztunk bent Margitnál. Utána elmentünk Manna ábécébe piáért. Kint akartunk inni hát nem jöttek a díszhuszárok? Aztán arrébbmentünk hát ottis-.- mind1 leszartuk ittunk XD pia után mentünk Glambe. Kitaláltam egy fedősztorit a facecontroll miatt ,hogy francia-magyar vagyok,mert Nizzában születtem,de a szüleim magyarok csak apa ott dolgozott kint aztán hazajöttünk,de francia suliba jártam és most Párizsban a Sorbonne-ra járokXĐ még angolul meg franciául is beszéltünk,de nem kellett volnaXD szartak rá,hogy kik vagy mik vagyunkxD
Alig voltak lent ezért kijöttünk meginni a vodkát:D kint elkezdtünk dumálni két tök aranyos meleg sráccal:Đ mentek alterba . lehet mi is jobban jártunk volna,mert alter tele volt :Đ 
Aztán visszamentünk ,de a buli ritka szar volt kicsit táncoltunk aztán bepunnyadtunk. XD 
Odajött hozzánk egy csávó totál be volt szívva:Đ Először Niki meg Tomi MIKLÓS voltXD Aztán amikor nekünk mutatkozott be már ő volt MiklósXD Utána Nayurit elnevezte Marigtnak,majd LujzánakXD Aztán Niki is Lujza lett :Đ Én meg Katalin a kokain bárónőXD Mindig azt kérdezgette,hogy van -e kokónkXD de így 10 másodpercenként. Meg a többiek cigiztek és 2 másodpercenként:sima cigi? van benne gomba? kokain?XD és mondták,h sima.Erre ő jajj az öreganyám is modernebb volt:ĐĐja meg a tanárok is kokain függők és azt mondom, hogy csak a kokainról tudok beszélni ezért a kokainból felelekXD 
Aztán beszunyáltunk és a köcsög security-s pincér felkeltett minket.XD már csak mivoltunk. fél órát tanakodtunk,hogy micsináljunk XD 3kor leléptünk elsétáltunk nyugatiig,h bemegyünk mekibe,mert mi mekit akarunk enniXD persze meki zárva volt. ez felháborító. XĐ 
elmentünk 906-ssal a mammutba. ott csöveztünk meg melegedtünk a tetves takarítónő meg kidobott XĐ elmentünk moszkváig megvártuk az első 4/6-ost és 3x végig mentünk veleXD jöttek a zsebesek de minket nem tudtak kirabolni hö XP az egyik el kezdett nayuval beszélgetniXD aztán felszálltunk a 91sre,h az nyugatiig visz XD Erre bejártuk BudátXDD Nayu meg mindannyian annyira kivoltunk,hogy el kezdett üvölteni, hogy csak mi lehetünk ilyen tirpák faszok ,hogy 3 órát utazgatunk egy mekiért XĐĐ végülis tényleg a nyugatinál tett le a buszXD bementünk a mekibe és csöveztünk 7ig aztán leléptünk haza.XD * 
Tamás kijött elénk Békásra XD Olyan 8ra értünk haza,de nem aludtunk csak fél órát a Sponge Bob alattXD Néztünk Az átok neve Arang-ot . Jószar voltXD De bazmeg a DVD-m mindig meghal ,ha koreai horrort nézünkXD Nézni akartuk a Sweeney Todd-ot és nem volt hang. Anno amikor Gyöngyivel néztük a Chello-t utána R+J-t akartunk,de akkor se volt hang :'ĐĐ 
aztán nemtom micsináltunkxD Rendeltünk pizzátXD Este néztük a Verdákat ,de beszunyáltunk rajta XD Jajj szétkurtuk az ágyat XD keresztbe aludtunk ruhába lelógott a lábunk isXDD
Ma hazament NayuT____T Tamással elmentünk reptérre anyáékért. Kaptam nagyonfasza MISOKO táskát *_________* meg 2 márkás felsőt :Đ meg Barca tollat meg matricákat *___* nah ennyi fáradt vok XD
* kitaláltuk, hogy a jópasik a chottok XD chotto®™-k -nem fékelsz,mert fejbekúrlak körfűrésszelxD egyébként is kell hozzá A MOZDULAT XD- és a mekiben volt egy olyan sapis chotto awwww *-* totál kész voltamXD nem érdekel az se ha meleg XD rohadtcuki voltXD
nah télleg ennyi.
xoxo~:3

PS: (L) titeket :D nayu téliszünetet:D David Guetta, Brian Molko <333 





1 megjegyzés:

  1. téliszünetet hát x33
    jajj bazdmeg hát a chotto törvényvédett xD a mozdulattal együtt xD
    olyan jó volt *____*

    VálaszTörlés