2009. november 15., vasárnap

"They're picking up pieces of me..."

Je déteste le cirkologique. XD 

Ma tanultam ,mint a rohaszott légy bazmeg. 55 oldalt biológia tz-re. ha ezek után cirok nem ad 5-t pofánbaszom a tankönyvvelxD
am MTV EMA-t néztem megint xDD Placebo:33333
Nayu megcsinálta Franciska apám -Frau- fekánakxĐĐ ez  egy hosszú történet,de én vertem magam úgy röhögtem .Annyira szexuáltöltet . 
Aztán később Tejtó -Teito- -t meg emogecinekXDD 
És kitaláltuk,hogy jövőre megnyerik az EMA BEST NEW ACT kategóriát. Mégpedig 07 GHOST to Moon együtteskéntXD-igen a 30seconds to Mars-ból lettxD-  
Más nem nagyon volt. De ezt el kell mesélnem. Nem emléxem,hogy az új életcélunkról írtam-e már. Szóval Nayuval meg pár kedves barátunkat is rángatjuk negyed 9kor metrózunk és helyes pasikat nézünk. Előtte /Utána kimegyünk Hősök terére New Transmission-t üvöltünk, lopunk valahonnan egy bevásárlókocsit abban keménykedünk és Smells Like Teen Spirit-et énekelünk és ugrálunk, mint SziGETEN. És igen ezt mind a Hősök Terén xDD 
Na mentünk Coraba péntek este- Placebo hallgatás powa a kocsiban- és így Endre végén kint a pusztaközepén egy picsába egy BEVÁSÁRLÓKOCSI. Röhögve elkezdtem üvölteni a kocsiban, hogy nekem az kell én fogom ellopni! XD Aztán megkérdeztem apámékat, hogy a bevásárló kocsit fel lehet-e vinni a HÉV-rexD 
Most ez a szitu: Kérek Békásig egy diákjegyet és egy bevásárlókocsikiegészítőt xD
Jó mára ennyi a fárasztásból. 
xoxo~ :3 

Ma kivételesen nem kaptok esti mesét,mert MÉG nem követtem el a 8. főbűnt,hogy szétvágjak egy Placebo videót. De muszály lesz. xD

PS: nincs.

2 megjegyzés:

  1. ajánlom is h 5öst adjon xDDD 55 oldal jézusuramisten te kitanulod a lelkedet kölszim
    jajj az életcélunk *__* ma megint hoztam a formámatxDD

    VálaszTörlés
  2. ööö hát ja xDD az életcél az szent és örök <333 te / mi mindig hozod/ hozzukxD ez a GENETIKA <3xD

    VálaszTörlés