2009. november 14., szombat

Breathe underwater

Je lis. :3

Öö tegnap nem írtam. Nem volt erőm meg kedvem se nagyon. Péntek 13 kísértett. --_-- . mind1. 
Kb a fél estémet azzal töltöttem,hogy neten könyveket néztem és bőszen írogattam is ki címeket ill.kívánság listára tettem őket XD
Ma reggel anyám már rögtön kezdte,hogy nem vásárolhatok,pedig csak a búklájn-t ejtettem ki a számon :Đ 
A szombati ebéd kb Brian-ről és David Guetta-ról szólt ja meg hogy anyámék unokát akarnak majd vmikor. -bazmeg 17 vagyok mit akarsz. nekem nem kell gyerek se most se később- XD és akk  anyám de Brian-nek szülnél. mondom bazmeg neki 6-ot is xDD 
később feljött a szobámba meglátja  a könyvem. Ki ez a szép fiú? Jajj de szép szemei vannak! 
Én: Brian. Anyám: Ennek szülnél 6 gyereket? Megértem. xDDD 
Hmm olvasok, rajzolok/tervezek, szenvedek egész nap. Szarul vagyok . jeeej 

Napi: :3xD

PS:"...Take my ego for a ride..."

1 megjegyzés:

  1. akarjál gyereket, az én unokáim lesznek xDDD sztem már most kezdjetek bele a gyerek-projektbe Briannel xDDD

    VálaszTörlés