2009. november 9., hétfő

"...A promise that I could not make..."


JLB :3 toujours ouais. Je ne sais pas qu' est-ce que  j' ai écrit.

Most hulla vagyok ne várjatok értelmes blogot. Hazajöttem és azóta oktv-re tanulok. sikeresen megtudtam,hogy holnap lesz. Ezért nem is megyek suliba csak majd fél2-re. fuck. nemakarom. mondjuk ha sikerül sikerül ha nem nem. ez van. mondjuk inkább mennék franciára mint angolra. 
alig látok szóval mit írjak. nemtudom.  Tökre örülök,mert lehet Placebo 7végét tartunk testvírrel*-* 
Jajj erről jut eszembe XDD heppiség Placebo koncert torrent. Aha persze .xD a Hasonmás franciául placebo koncert név alatt xDDDD 
*fuck JLB még egy ouais megbaszlakxĐ* *PZK-thallgat*
Más nem nagyon volt holnap ha lesz időm írok valami normálisat is. 
Fuck ma rohadt sokat ettem -_- 1 almát egy kis meggyet meg mogyit. fujj nem vagyok még elég dagadt-_- 
Nah xoxo~~ :3

Jajj hnap majd bemásolom azt a beszélgetést ,amikor megállapítjuk Nayurival,hogy én leszek Brian kedvenc fanja xD ez a videó kapcsánXD
 
Izé nem esti mese hanem esti énekxD



PS: fuck.

3 megjegyzés:

  1. hát pont azért hasonmás mert a placebo konci hasonmása.. izé a képkockái el vannak rejtve benne csak meg kell találnod xD

    VálaszTörlés
  2. LOOLXD de én azt a filmet még1x meg nem nézemxD Tomiékkal megnéztük egy kellemes női hangért aki szép tisztán beszél angolul és volt kb 10mpig xDD

    VálaszTörlés