2009. november 12., csütörtök

Once more with feeling remix ltd

Maman. fuck off. Je ne veux pas vendredi. 

Ma kaptok egy nem  összefüggő szövegmasszát amit tegnap random írtam -szintén alvás helyett-, és ez be fog kerülni abba az izécuccba ami talán könyv lesz. és ez megint egoizm rész pedig nem ilyet akartam. fuck.

. Ha magamat kéne jellemeznem elég nehéz lenne. Ugyanis egyszer egy álomvilágban élő hülye picsa vagyok,aki elhiszi,hogy híres divattervező lesz és olyat tesz, ami felforgatja az egész világot. Bár mikor ez az állapot elérni a fénypontját -tisztára ,mint az extázis-, na akkor a lelkem legrohadtam része ,mint egy sötét árnyék rámnehezkedik és  visszaránt az úgynevezett való világba. Általában ilyenkor döbbenek rá, hogy egy kis senki mihaszna szarzsák vagyok egy porszem a sok közül. De ha a pillangó hatást veszem alapul, akkor én ez  a kis senki képes vagyok valami nagyot véghez vinni. Hiszen másoknak is sikerült. Igen tisztában vagyok vele, hogy rohadt nagy hátránnyal indulok,de istenem Chanel is szarból épített várat. Nekem miért ne sikerülne? Ha bele rohadok is a divatszakma megismeri a nevem. EZ az álmom. De lehet inkább rögeszme. *röhög* Nem tudom mi lenne, ha ezt nem tudnám véghez vinni. Öngyilkosság? Megeshet.
Lehet, hogy a "halott részem" magával rántana. De inkább dögöljek meg, minthogy  feladjam vagy idegroncs legyek a kudarc miatt.  
Politológiát is azért jelölöm a felvételinél, mert kell egy ember, egy zülött alternatív csaj, aki kiáll és megmondja ennek a sok baltafejűnek, hogy igen ezt jól elbasztátok! 
DE még mindig nem tudom mi lesz. Hű maradok az elveimhez. A mának élek, a tegnap nem érdekel, lezártam az a múlt, és meglátjuk mit hoz a jövő. De nekem ne papoljon semmilyen apáca erőszakoló szentfazék az isteni rendeltetésről vagy a sorsról, mert a jövőmet én irányítom. Ezzel szemben 10 másodperc alatt ellent tudok mondani magamnak. Szarni rá. 
Röviden egy őrült,züllött, alternatív, divatmániás elvont tinédzser szerű lény vagyok, és kijelenthetem, hogy igenis egyéniség vagyok.

Majd meglátjuk hogy lesz. 

Napi néznivaló. Bazmeg nekem ez kellXĐ 



1 megjegyzés:

  1. hát alap h egyéniség van, és te vagy a fény az életemben x3 mert te vagy KÖLÖK, vágeszolod? xD

    VálaszTörlés