2010. április 26., hétfő

hm. betegség ,tervek, nem tudom mit csináljak


Nos gyors leszek,mivel megy a How I Met Your Mother új évada a Comedy-n. XD
Ma már mentem suliba, de megint szarul lettem , így hazamentem. Délután elmentem dokihoz kiírt szerdáig. Valamilyen hurut van a torkomon meg a fülemen is . O-o
Semmi érdekes nem volt . Holnaptól el kezdem rendbe rakni a szobám és kialakított kupisarkamból gardrób lesz. Mivel a ruháim nemhogy a szekrényembe,de a ház többi részén se férnek már el. Szortíroznom kéne? hmm.. SOHA XD najó. Fogok. Talán.
Aztán gondolkoztam a divatblogon. Belefogjak? ne?
és még egy nagy kérdés. Mi legyen most a párizsi sulival?
Nem tudom mit csináljak. Tényleg.
Valaki? Segítség.. légyszi..
xoxo madárkáim~ :3

2 megjegyzés:

  1. jajj hát igen az így jártam kihagyhatatlan x3 kupisarok az tutkós XD izé, ne félj szerintem egy lánynak se fér a ruhája a szekrénybe annyi van XDDD ne szortírozz és írjál divatblog cuccost x3

    VálaszTörlés
  2. ok mamim :3333

    JA tudom XD de ez így normális XD

    VálaszTörlés