2010. április 28., szerda

Nincs sok


Nos miután még mindig itthon vagyok betegen nincs sok mesélni valóm. Ma elmentem boltba anyával,de nagyon rosszul lettem útközben . Mind1. Holnap megyek suliba.
Bementünk újságoshoz is vettem Elle-t, Elite-t stb. de Vogue-t NEM KAPTAM O_o FELHÁBORÍTÓ.
Voltam francián is. Egyedül. juppííí. És jertek fijaim örömtáncot járni ,mert egy darabig nem lesz a hülye p*** csoport társam :D
Más nem is történt ma.

Ja így utólag...

Gucci&STARBUCKS....
Kell még más? <3
xoxo madárkák~

Ui.: itt tavasz tessék beszerezni virágos és gyümölcsös cuccokat és sok -sok színes dolgot! Legyetek vidámak, boldogok éés miután hétfőn kimondták,h az eklektika a divat -én mióta így öltözködöm te jézisten no mind1.- tessék stílusosnak lenni~~ :3

2 megjegyzés:

  1. hát nem is történhetett sok dolog mer nem voltam XDD Olyan jó virágos cuccokat láttam akarok majd x3

    VálaszTörlés
  2. juujj hol? még énisXD kell bazmeg a ruha a ZARA-ból ,de nem volt neeeeeem miért is lenne XD

    VálaszTörlés