2010. április 19., hétfő

It's easier than you think.

huh. Tartok egy gyors összefoglalót a hétvégéről aztán pedig leírom merengésemet. Ez futott át az agyamon mikor arra a döntésre jutottam, hogy elegendő élményem van egy újabb bejegyzés megalkotásához.
Szóval a szombatom unalmasan telt el,de vasárnap találkozó volt barátokkal és megszokott rituálénkat tartottuk. Azaz elmentünk Ciocchiato-ba kávézni aztán lődörögtünk allee-ban és az allee melletti "köveken" rajoskodtunk. És tanultam egy csomót a rahedli dogára. Igen ezt sajnos ma is folytattam. Nem értem miért jó az a tanároknak, hogy egy napra 4 dolgozatot tesznek. Szerintem arra mennek ,hogy haljunk bele a sok tanulásba és ne sikerüljenek jól a dogák. Lehet,hogy ezt csak az én rosszindulatom? Megeshet.
Nos. Azt kell mondjam, hogy időközben fájl cserélgetésbe kezdtem a mobilomon és teljesen elfelejtettem, hogy mit is szerettem volna írni.
De nem baj. Azt magyarázza el nekem valaki,hogy mi értelme van annak,hogy a telefon tud Bluetooth-on keresztül "kommunikálni" a lap topommal , ha a képek rendesen átjönnek ,de a zenék csak látszólag. Vagyis. Minden oké a fálj fogadással, és átjövetellel,de nem játsza le a számokat. Fuck.
Szóval most inkább ezzel szórakozom és ha megint jön az ihlet s valamilyen csoda folytán időm is lesz írok . :D

xoxo~ :3

3 megjegyzés:

  1. jó a dizi x3
    persze, a tanárok maguk a gonosz a sátán és ennek fokozásai XD
    mert fos a bluetooth XD

    VálaszTörlés
  2. köszii mamim :33
    LOL igen azok gedvákXDD
    fosnak fos,de ez a szar még usb-n keresztül se akart csatlakozni itt küzdök vele 20 perce :'DDD

    VálaszTörlés
  3. szard le franc hibája XD

    VálaszTörlés