2010. április 20., kedd

No.

3 betű és mégis olyan nehéz mondani. 3 betű egy szó előtt és mégis alibiket, gyenge kifogásokat az ember ahelyett,hogy kimondaná.
Miért olyan nehéz azt mondani, hogy bocs nem érek rá. bocs nem megyek. És ha megkérdezik? Nem. Már nem szeretlek. és még lehetne sorolni.
Azt hiszem mindenki ismeri az érzést. Személy szerint azon a véleményemen vagyok, hogy óránként sőt percenként emberek százai érzik át. Emberek százai mondják,s egy másik pillanatban ugyanez a száz ember érzi át.
Egy apró szó és elhagyásával önhazugságba vagy szimplán hazugságba keveredik az ember. Milyen érdekes...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

De fejtegetés helyett mesélek a csodás mai napomról. Reggel egy nagyon frenetikus angol fakt tz-vel kezdtem. Jól indul a nap mi?
De hál' Istennek a matek tz elmaradt.... Holnap írjuk. Most úgy érzem ,hogy teljesen összekavarodtam. Csak sikerüljön legalább 4-re.
Most is tanulnom kéne, de olyan fáradt vagyok és semmilyen kedvem van. Majd később... Talán.
Nem tudom miért. Aludtam este, aludtam iskolában, mégis mindjárt elalszom. Ki tudja ,talán összefügg a "hatalmas" életkedvemmel.
Mára ennyi. Lenne több, de nincs kedvem tovább írni.
xoxo~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése