2010. június 6., vasárnap

et la roue tourne, tourne et elle tourne juste tourne...

huh. jó rég írtam . mondjuk nem volt se időm, se kedvem, ugyanis csak pörög az agyam és kavarodnak a gondolatok benne pár hete. múlthéten végre átestem az angol nyelvvizsgán. ez 2 dologgal jár: megkönnyebülés, hogy végre vége és szorongás, hogy sikerül-e avagy nem.
ebben a 4 hétben amíg nem írtam jó sok dolog történt,de csak a jó és örömteli pillanatokat írom le pár mondatban. Először is jó sok tali mamimmal: 3 és a közös mozizások ( How to Train Your Dragon, Sex and the City 2 :3333)
Tegnap is taliztunk, lejártuk a lábunk XDD de nagyon jó volt :3

És múlthéten az mtv-n volt a Requiem for a dream ,amit muszáj volt megnéznem ,mivel egyik nagy kedvencem. Annyira borzalmas, szomorú ,de kétségkizáróan tökéletes film. Miután megnéztem újra néztem még párszor és csak kavarognak a gondolataim ezek után. Lehet le fogom írni ,csak olyan nehéz ezt elmagyarázni. Körülbelül olyan érzés,mint amikor nézel egy filmet ahol a főszereplő egyben a narrátor is és áll,mint egy nagy tábla előtt el kezd forogni a kép és körülötte végig csak betűk a gondolatai. Vagy valami ilyesmi . DE borzalmas. Legalábbis nekem.

Az elmúlt napokban végig gondoltam a jövőm, a céljaimat is. Van 1-2 tervem,de azok maradjanak az én titkaim, mert nem szeretném elkiabálni. Nem iszom előre a medve bőrére .höö :Đ.

Megint elment a kedvem attól,hogy írjak szóval szerintem be is fejezem,mert kb olyanokat tudnék írni,hogy Jared új haja nem tetszik és a régit akaromXD Vagy tegnap este is megnéztem a Sex & the City movie-t és ugyanolyan kitöréseim voltak,mint mikor először láttamXD

szóval:
xoxo madárkák~ :33

4 megjegyzés:

  1. hát igen nem árt h ennyit talizunk x333 azok után főleg h régebben ilyen hónapos kihagyások voltak XD
    jajj ismerős az érzés mikor úgy megérint egy film
    ...és az a haj XDD

    VálaszTörlés
  2. ja pótolni kell az biztos~ <333
    NE A HAJAT NE XDDD bazmeg én ráküldök valakit,h visszafesse és kiszedje a lakkot belőle én meghalok XDD

    VálaszTörlés
  3. nyaaaah jaaa x3
    frau XD levágja kopaszra X'DDD

    VálaszTörlés
  4. neeeeeeeeeeeeee akkor frau meghalXD

    VálaszTörlés