2010. június 9., szerda

Heads or tails?

Fej vagy írás? Mindkettőre 50 százalék az esély. Feldobsz egy érmét leesik. Ez a rendje. Vagy egyik, vagy másik oldalára. Ez a természet törvénye. Így van ez az emberekkel is. Nincs mit tenni. Mondhatnám ezt,de nem lenne teljesen igaz. Ahogy az érmét is el lehet kapni esés közben, vagy hirtelen megfordítani míg a másik nem figyel s megnyerni a fogadást, az emberek viselkedése is ilyen kiszámíthatatlan vagy kiszámítható. Először az egyik orcájukat mutatják, majd egy másik pillanatban a másikat. A mai világ tele van kétszínűekkel. Belegondolva ezekre az emberekre szükség van az egyensúly fenntartásához. Régen nem ezt gondoltam,de ma már csak a jövőbe tekintek előre. Ezért nem is foglalkozom semmi mással.
A dolgaim is egész jól alakulnak, épp ezért gondolkoztam a folytatásról. Végül is jövőre érettségi. A külföldi egyetemekre pedig még ősszel be kell adnom a jelentkezésem.
Művészetire szeretnék jelentkezni,de érdekel az írás és ma felötlött bennem,hogy mi lenne ha jelentkeznék állatorvosnak. Vesztenivalóm nincs.
Itt visszatér az "érme elméletem". Egyrészről az iskolai stb. dolgaim felfelé ívelnek, másrészt magányosnak, feleslegesnek érzem magam. Valahogy nem stimmel semmi. De ezen csak én tudok változtatni. Vagy nagy részben én.
Mára ennyi.
xoxo~ madárkáim :3

1 megjegyzés:

  1. milyen igaz ez az elmélet, erre így még nem is gondoltam soha XD
    hát jelentkett állatdokinak az ngagyon tutkós x33

    VálaszTörlés