2009. október 3., szombat

Miyavi, Pécs etc.

nos megint írok. hol is kezdjem? igen elég nehéz ,mert fáradt vagyok és elég sok minden történt. csütörtökön elég szar napom volt.. mindenki tudja miért... első órában írtam is egy nagyon rossz matek dolgozatot. remélem azért a 3as meg lesz :( utána olyan semmilyen kedvem volt nem is éreztem jól magam. magyar fakton a szavalóversenyre mentünk és "zsűriznünk" kellett a résztvevőket. egész jó kis fakt volt. utána rögtön rohantam haza gyors készülődés és indulás Miyavi koncertre. anya bevitt békásig onnan hévvel árpádig aztán 1es villamossal árpád- metróhoz és találkoztam nayurival meg nonival ^^ aztán együtt mentünk újra az 1-sel a Pecsáig. Előtte bementünk a mekibe,mert a lányok éhesek voltak, Noni nem bírta megenni a sajtburgerét és kitaláltuk ,hogy mi lenne ha feldobnánk MiyavinakxD Mekkora oltás lett volna ha megcsináljuk és el kezd enni koncert közepén :D .hmmm kb negyed vagy fél hattól úgy 8 óráig álltunk sorban.. nagyon fini volt .. találkoztunk jópár ismivel jóvolt újralátni az arcokat :D :3 maga a koncert isszonyatosan jó volt *_* miyavi annyira aranyos volt és beszélte magyarul XDD éééés hozzáértem XD <3 a végén meg kihozta a mobilját és ott dumált és felvett minket ^^ remélem jövőre is jön. :) *nem ártana XD*

aztán pénteken negyed 6os kelés 6óra 6perckor lent ahév állomáson aztán 1 óra hévezés meg metrózás az osztállyal aztán 3 órás szenvedés a 20 km/h-s intercity-nek kikiáltott izén Pécsig avagy kontyföldéig. a kirándulásról no komment. megjegyezném viszont,h ebben a városban csak 90 fokban felfelé tudsz haladni. szarul voltam fizikailag is és lelkileg is. a második csak Gyöngyinek tűnt fel. nem gáz.. a többiről no komment.
fáradt vagyok és nincs kedvem írni. Msnezem Mónival. és jövőhét hétvégén lehet tudok találkozni Therruval *-*
nah xoxo

PS: uso...


4 megjegyzés:

  1. olyan jó volt *-* egyébként fent van youtubeon az a vidi amikor azt mondja "szeretlek", megmutattam timinek és mondta h már bánja h nem jött xD

    VálaszTörlés
  2. LOLXD azt majd linkeld már be lusta vagyok mnegkeresni XD am kábé mindenki a konciról beszél XD. jó.

    VálaszTörlés
  3. hüüüüüüü a koncert kurvajóvolt OwO
    hozzáértél?! ugye nem mostál kezet???!!! levágom és hazaviszem XDDDDD *rájött az 5perc...*

    VálaszTörlés