2009. október 4., vasárnap

cinema...

ma egész korán 8 órakor keltem. most nézhettek ,hogy hogy lehetek ilyen hülye,hogy vasárnap reggel 8kor kelek. szoktam korábban is am. ma a totális orrdugulás és a pisilés miatt keltem ebben az időben. Ezek után anya csinált pirítóst, ebből lehet következtetni ,hogy az volt a reggelim :D . Utána megmostam a hajam és készülődtem ,mert 10:45-kor tali volt Alexivel és Tomcival. Mentünk Pestre Arénába moziba. Margit bridzsnél random taláxtunk Nikivel :D. Mi leszálttunk Jászai Marin ,mert el akartunk menni Fővám térre Vásárcsarnokba, mert mochit akartam enni. *csoroganyálaamochiután* de Bp te csodás nem elég,h nincs 4es 6os még a 2es se jár. akkor elgyalogoltunk nyugatiig be a metróba deákig, de eltévedtünk mert nem tudom nem itt szokott lettenni a metró xĐ és ott is lezárások voltak meg minden. És fuck egy pesti se tudta megmondani,hogy hogy jutunk el a Fővámig. Elgyalogoltunk az Astoria-ig ott megint be a metróba el Keletiig. Persze troli nincsXD Megint gyaloglás az Arénáig mondjuk nincs messze a pályaudvartól szóval nem gáz. De bakker esküszöm ez valami magyar szokás,hogy pályaudvarokhoz építik a plázákat :Đ Akkor beültünk mekibe kajálni.Közben kaptam egy sms-t Ancsitól,hogy nem tud jönni :( majd legközelebb tesvíír <3 . Szóval utána elmentünk mozihoz és kigondolta volna jegyet vettünk xD mégpedig a 13:45-s Hasonmásra. Vettünk kukoricát meg nachost salsa szósszal meg sok paprikával. A csávesz aki adta a kaját kicsit jó voltXD *dugnám rugnámXD* Aztán elmentünk mosdóba és elfoglaltuk becses helyünket a15. sorban. Végig kommentáltuk az összes reklámot és végig pofáztuk az egész filmet jószokásunkhoz híven .XD Am egyébként egy nagy fos volt nehogy megnézzétekXĐ a paprikás szalszás nachos ütött mint az állat kábé azt hittem,hogy lepörkölöm az előttem ülő fejét XĐ És etettem Alexiéket kukival, nachosszal, meg amilyen kedves vagyok csípős paprikávalXDDDD
A film után rendesgyerekek módjára tűztünk haza. Jajj dzsízüsz mennyi bűbájos ember volt az utcákon majdnem minden sarkon hánynom kellet.
A HÉV-en egy Vércse nyanya bevetődött mellém , akiről Alexi még fényképet is csináltXD
Most msnezem és plörkölök meg persze David Guetta-t hallgatok <3 nah mára ennyit xoxo~ <3
PS: Holnap megint suli. fákk.

4 megjegyzés:

  1. (^__^) Jó nap volt ismét együtt (annak ellenére h anyám elbaszta a délelöttöm pf), a triumvirátus ismét belibbent az fv.-be XD ...

    VálaszTörlés
  2. elképzelem, hogy ilyen tüzet hánysz az elötted ülőre ilyen anime-fílingesen xD
    T____T legközlebb mostmár tényleg mek veletek. *-*

    VálaszTörlés
  3. jaja^^ anyádat egyszer úgy beoltom,hogy gánushért fog imádkozni XD

    VálaszTörlés