2009. október 10., szombat

shopping. and the case is CELEB XD

ma egész későn bújtam ki a pihe puha ágyból. háromnegyed tízet ütött az óra, mikor a lábam a talajt érintette. anya meleg kakaót és pirítóst készített reggelire. ezt szeretem. aztán persze hozta a formáját. rögtön lecseszett,mert hogy sokáig alszom. hát bocsásson már meg,de szombat van. aztán elmentünk arénába vásárolni persze ott is balhézott, ezért nem tudtam megvenni egy nagyon szuper lila gatyát :( majd visszamegyek egyeedül és megveszem :Đ
de tök jó cuccokat vettem xĐ kábé a vásárlással ment el a fél napom itthon meg csak msnezek. és nayurival rajta vagyunk az ÜGYÖN XD fedőneve CELEB XĐ
ja és ki ne felejtsem David Guetta-t hallgattam XĐ nem értem miért ,de ma is olyan fáradt meg álmos vagyok,mint aki 12 órát húzott le egy bányában. Sajna lemaradtam az egyetemi előkészítőről na majd jövőre :) csak pozitívan. azt hiszem ma nem írok többet xoxo.~
PS: Hallgassatok David Guetta-t XĐ és ne legyetek CELEB szintűek XD és MARIMARUU XD <33

6 megjegyzés:

  1. hát ha már vásárolsz akor alap h elmegy vele a fél nap xD
    hát igen a fő ügy a CELEB xD holnap folytatjuk majd azzal, hogy a minisztert megölték xD

    VálaszTörlés
  2. és magyar szlovák alkotmányos monarchia van XDDD és wataru egy álruhás musztafa és az iszlám vallás megalkotójaXD

    VálaszTörlés
  3. jah és egyben terrorista is akkor már xD

    VálaszTörlés
  4. jajj XDD majd elmesélem msnen XDD nagyon brutálisXDD

    VálaszTörlés