2009. október 6., kedd

problems... faszrántotta...XD

ma elég szar napom volt >-> 3as lett a matek dogám és írtunk angolból tézét. -.- no komment. halál faszán beteg vagyok jippijéé.. egyébként uncsi nap voltXĐĐ matek óra elment az aradi emlékezéssel jeee :Đ aztán izé angol ugye doga töri fisher kiakadt valamelyik fiúra XĐ ööö tesi unalom és francia is szenvedés. 45 perc alatt megnéztük a házit meg 2 kb 2 perces feladatot. holnap még fakt is lesz és nem tudtam fogalmazni fák off. és mára még ez a faszrántotta alkotás. és ennyi . nincs kedvem írniXĐĐĐ
ja és az újabb apám MUSZTAFA XD

chi.don't like you like i did. üzenete (19:52):
*XD az faszántos
Amethyst princess ; littlereaper*-* üzenete (19:52):
*azt olvastam h faszrántotta xD
chi.don't like you like i did. üzenete (19:52):
*XDDDDDDDDDDDDDdddd
Amethyst princess ; littlereaper*-* üzenete (19:53):
*bizti finom lehet xDD
chi.don't like you like i did. üzenete (19:53):
*megkéne csinálniXĐ
*odamenni ien csávókhoz bocsi csinálhatunk faszrántottát a faszodból?XĐ
Amethyst princess ; littlereaper*-* üzenete (19:54):
*a csöveshez a népligetben xDD az egy üveg tekiláért odaadná xDD
nah ennyi XĐ

PS: Gyöngyi gyógyulj meg !!! Alexi, Tomc = minitriád imádat van :333 ééés Nayuri írói álneve Karaván Mikhail lesz XD by: én XD Ancsi faszántos a youtube cucc amit mutattál :333 nah xoxo~~

1 megjegyzés:

  1. azt a faszrántottát egyszer megcsináljuk xD
    igen én már karaván mikhail vok xD

    VálaszTörlés