2009. október 5., hétfő

ill.. again...fuck..

hmm. ma még szarabbul vagyok ,mint tegnap. dejó. én nemtudom mivan velem, de nem rég voltam beteg és most megint názhás vagyok elég hardosan XD ma uncsi nap volt . kaptam egy 5-t inglishből, fecni idgbeteg volt ( biztos hideg van a nyugatiban XD ) és hál' istennek nem volt cirok. höhöööööö. médián a szentendre tv-nél voltunk . uncsi. faszán otthon lehettem volna 2 perc alatt, mert a tv épülete az utcánkban van,de nem ,mert nem volt nálam kulcs és be kellett mennem a galeszba, meg a kajám is ott volt. Rendeltem wasabiból curry-s kókuszos sült rizst hagymával és tojással nyammii meg mochit és bazmeg mák fosos volt nem édesbabpürés és ilyen redvás kicsi buzik voltakXD ezt szépen megfogalmaztam. Suliban szar volt,mert Alexinek szar kedve volt és nemtudom miért :( Nos holnap angol témazáró dejó fuck. remélem nem lesz nehéz,mert meghalok -.- XD hmm nem tudom mit írhatnék még. Hétvégén Miyazaki hétvégére megyek és találkozok Therruval *-* tök rég láttam. úgy minimum egy éve. szóval jó lesz találkozni. :) Gyöngyi is beteg lehet holnap nem jön szkulba :( jobbulást Gyöngyci :D Tomcit ma Renke szétszivatta szegény bungesz xD és megbeszéltük ,hogy dugjuk rugjuk hajnalig a Pixie Lott- boys and girls klipben lévő csörgődobos csávót xD de awwww belehalsz ha meglátodXDD
Nayuri meg izééé talált valami szopómaszk szart és kitaláltuk,hogy milyen lenne ayanyomin és megcsináltaXDDD mellékelek egy képet is XDD




ayanyomi a topmodell XDDD szerintem sokkal szebb
a maszkkal XDD






hmmm. mivolt mégXD Ancsival kibeszéltük, hogy David Guetta cuki XDD Niki meg megígérte ,hogy ha meglezs a jogsija elvisz minket egy körre xDD Alexi hozott rántott karfiolt *___* XD
jajj anyával lementünk Lidl-be és nagyon szexxxxii voltam bedagadt piros orral full tele takony pofával meg minden . XD DE amilyen bübi lények mászkáltak tényleg jól néztem kiXD És bazmeg olyat láttam azt hittem beszarokXD Utazz a Lidl-lelXDD bevásárlóközpont és egyben utazási iroda xĐ *beteg fárasztó hülye haggyad*
nah mára ennyi. XD
xoxo~~

PS: Cat <333

3 megjegyzés:

  1. Lidl oh yeaaah ~ anyámék imádják folyton oda járnak nem tom mi nagy szám benne, sztem csak az édességek jók xDD

    ez a kép xDD olyan profi vagyok xD

    VálaszTörlés
  2. Lidl menőXD de ez az utazásos cucc hát én kész voltam XĐnagyon profi meg nagyon egoista vagy XDDD de ugye,hogy szebb lett a vén cigány?XD

    VálaszTörlés
  3. szerintem csak egézsséges önbizalmam van xD

    tényleg egészen kivirult xDDD biztos gyereket vár xD

    VálaszTörlés