2009. október 7., szerda

cat..feelings..and i dunno..

hmm. .igen.XD ha Cat egyszer megöregszik ilyen dagadt fekete macska lesz,de én akkor is szeretni fogom ezt a görbe orrú szőrös maszturbációs gombócot <333 nyamii XD bocs ez kijött XD ma uncsi nap volt. ki gondolta volna? nem volt cirok ezért 9re mentünk. reggel amikor apa ment én akkor keltem. főztem teát és nagyban iszogatom a forró mézes (fujj) lipton teámat amikor észreveszem, hogy se anya se apa nem hagyott itthon kulcsot az első ajtóhoz XD mondom fasza XĐ felhívom anyát : "Te anya nem hagytatok itthon kulcsot mit csináljak?XD " anya" csak csapd be az ajtót és a kutyát hagyd kint ,hogy ne tudja kinyitniXD" mondom jóXDDD nagyon izgalmas xD ofőn lecseszés volt a rugby-ért meg ,hogy úgy néz ki az osztály mint egy szemétdomb és a menzai maradék moslék keveréke . ez így van. de nem lehet mit tenni amég olyan lények vannak,mint a kosz és társai XD . tapsoljatok meg az angol tézém 5 lett :Đ . fecni idegbetegségén kívül semmi különös nem voltXD ja ,de mégis. anyával mentünk vásárolni és találkoztunk a francia tanárralXD dárgajó anyám faszán félreértette a podló-t pondró-nakXDDD kicsit volt csak vicces XĐĐ vagy lehet ,hogy mégse annyira. lényegtelenxD Ja és újabb apám musztafa négyzet és nagyapám musztafa íti verzsön vanXD
más nem igazán volt, csak talán még annyi, hogy sikerült apát le anyáznom. ügyes vagyok. nah xoxo
PS: hallgassatok David Guetta-t <33 és Cat az enyém <3

4 megjegyzés:

  1. baszki ahogy olvastam h "menzai maradék" a menzainak hirtelen nem esett le a jelentése és azt hittem vmi japán szó xDDD
    szeresd musztafa apukádat és nagyapádat ők is szeretnek téged xDD

    VálaszTörlés
  2. bazmeg igen a menza egy japán szóXDDDDDDDD dehogy szeretem XD nehogy szeressen megöletem wataruval xĐĐĐ

    VálaszTörlés
  3. de ez musztafa geci, hát kigyilkolja a tekintetével szegény embert xDDD

    VálaszTörlés
  4. wataru meg wataru bazmeg XĐ és szeret és gondolatban kinyírja musztafát és annak fingani se lesz ideje már el lesz földelve XĐĐĐ

    VálaszTörlés