2009. október 9., péntek

gettin' tired... maybe.. ?

hűvösbe vált az idő. elérkezik az igazi ősz. a hideg. nem tudom valahogy jobban bírtam amíg melegebb volt az idő. sőt korán is sötétedik. és ez csak rosszabb lesz télen.
tegnap nem írtam,mert fél8ig francián voltam utána pedig hazajöttem francia házit írtam és örültem,hogy élek. tapsoljatok meg felvettem az angol faktot is. ez a harmadik faktom. és fogok megint külön angolra járni hétfőn és pénteken.
a külön francia nagyon jó volt. tök jó arc a tanár. :Đ egyébként a tegnapi nap nem volt semmi érdekes. ma se nagyon. Lánczky feláldozta a nyelvtan órát arra, hogy kidekoráljuk az osztályt, mert kosz és társai szétcseszték a hátsó falat. mi meg örültünk, hogy nem szenvedtünk nyelvtanon XĐ aztán unalom és rajzon vicces volt ,mert haiku-t "csináltunk" közösenXD és valamelyik nagyon ügyes ilyet írt " Juci egy vadállat " XDDDD *juckó a fogyatékos osztálytásunk* ezen kábé félórát szakadt az egész osztály. És ne felejtsük el szállóigévé vált dialógust is: Alexi:- mi ez cica?
Reni:- NEM! EZ MARIMARUUUUU XĐĐĐ
igen . azóta is ezzel húzzuk Renkét. am ma fél 4kor taliztam vele ,mert elmentem vele angolra,hogy tudjam hova kell menni XDDD vicces volt XDDD éés legyetek rám büszkék ,mert végre elhoztam dzsukel tesvííremnek Ancsinak Jéééézust a galeszból XDD így már lesz jézustesvírünk is *-*
nah ennyi .fáradt vagyok ahhoz is ,hogy írjakXD

PS: a kosz nyomorék. részletek holnap. Hallgassatok David Guetta-t XD <33 és ssssss MARIMARUUUUUU XD

3 megjegyzés:

  1. cssss xD mostmár szutyok.nem kosz.

    VálaszTörlés
  2. te mindig azt mondod h hallgassatok David Guettát xD
    jó necces volt a tegnapod o__O
    és az a marimaru legalább tényleg marimaru volt? xDD

    VálaszTörlés
  3. jajj tényleg már szutyok lett a retekbőlxD igen azt XĐĐ igen marimaru XDĐĐ

    VálaszTörlés