2009. október 11., vasárnap

sunday.. celeb XD

ma egész uncsi napom volt. nem mentem úszni ,nem volt kedvem pluszba még a torkom is fájXD szóval felmentem msnre és jószokásomhoz híven nayuval dumáltamXD tam? dumálokXD olyan röhögőgörcs van rajtam egész nap alig vártam,hogy a celeb jöjjön msnre xDD kb 5 perc után elüldöztemXDD hivatásos celeb űző lettem gyerekekXDD de istenem azt nem tudni,hogy mi a d'n'b vagy a gyépés kicsit gáz XDD de ilyen emberek is élnekXD no2 alkotás. nayu véghez vitte megint tejtó a mizo reklámarc XD *kép a bejegyzés végén* XD ma délelőtt 07-GHOST- ot néztünk párhuzamosan XD végre meghalt mikage és ilyen cuki alakban van már csak jelen XDD hmmm.. ma brokkolikrémleves, gombapörkölt rizibizivel és almás pite volt az ebéd *-* . ebéd után töri tz-re tanultam >-> de fini lesz holnap első órában. más nem volt meg nincs kedvem írniXD nah xoxo~
PS: még mindig David Guetta XD és Cat :33 L :33 és a cELEB egy ügy XD


íme a remekmű XĐ



2 megjegyzés:

  1. hát igen, nálad az msnezés velem az napi szintű elfoglaltság x333
    az kihagyhatatlan volt, h meghalt mikage xDDD
    a szopó álarc után ez a kép semmi, egyébként aki olvassa a blogod engem valami fogyakékos gecinek nézhet xDD vagy csak szimmplán hülyének xD

    VálaszTörlés
  2. XDDD szard le menők vagyunkXĐĐ a CELEB szopóálarcbanXDDD

    VálaszTörlés