2009. október 14., szerda

ice.cool.sad.fuck.egoizm.

Aujourd'hui il fait plus froid qu'hier. :( Je déteste l'automne! C'est terrible. ööö...
J'aime bien Brian <333


Ma még hidegebb reggel várt rám. Kikászálódtam az ágyamból és megállapítottam, hogy nem álmodtam. A kazán tényleg rossz és jéghideg van az egész házban. Fasza. Nos egész hamar elkészültem és indultam suliba. Apa ma megint külföldre ment. De csak ide a szomszédba XĐ . Suli uncsi volt. Fecninél tz-t írtunk. Hát jószar lett :( nem tudtam puskázni *gyökér* ,mert mindig ott volt mellettem vagy a közelembe, De jól eldumáltam veleXĐĐĐ Fecni nem is olyan vészes csak idegbeteg esetleg pszichopata is és a nyugatiból szabadult csöves mikulásként ölötözik mindennap. De milyen jó nekünk a Télapó tanít XĐĐ Semmi rendkívüli nem történt. Fakton mikrodialógusokat kellett írnunk, persze voltak választási lehetőségeink. Noémi egyből összehozta első randira, hogy a csaj menjen menyasszonyi ruhába a pasinál revolver legyen XDDD Ja és a csaj nem ismeri fel ezért a pasi lelöviXD *közösalkotás*
Délután Mikszáth-ot olvastam. Hát fuck... Az agyhalál az semmi ahhoz képest amilyen állapotban vagyok most. >->Nem lehet szavakkal leírnixD
Jajj és befejezésként leírnám,hogy milyet zakóztam majdnem. MAJDNEM! XD Szóval fakt után mentem galeszba ,hogy anyával jöjjek haza . *szakadt az eső nekem meg alap,hogy nincs ernyőmXD* És szálnék be a kocsiba és ygy fej + oldal beverés beseggelés XDDD anya halálra rémült én megröhögökxD a cipőm megcsúszott a vizes faleveles padkán meg akocsinak az a gumis izéjénxDD az oldalam azóta fáj,de én akkor úgy röhögtem,mint a szarXD Dojikko kawaii~~ :333
nah xoxo~ :33

PS: Brian<33 Hallgassatok David Guettat :33 Mikszáth fos -.- és alma:333

2 megjegyzés:

  1. hát az alma meg DG kihagyhatatlan volt a végéről xD
    első randira menyasszonyi ruhában? az mekkora lenne *___* én mennék úgy xD

    VálaszTörlés
  2. hát ez alap XDD :3333 LOOL XD randizzunk menjünk menyasszonyi ruhábaXD ja mer 3 lehetőség volt jogging, a miniszoknya toppal meg a menyasszonyiXDDD

    VálaszTörlés