2009. október 15., csütörtök

fuck.hate everything.

Je suis triste et tres stupide. :( Je lui déteste.

Ma igen rossz napom volt. A rossz nem kifejezés.
1. óra rögtön matek. összefoglalás. kedd témazáró. csodás -.- . esküszöm ez a nő vagy kedden vagy csütörtökön tud iratni ,de a keddet jobban kedveli. Óra után lementünk büfébe alapból 2 kávét kértem XD és bögrébe kaptam*-* ennyi. törzsvendégeknek ez jár XĐ Aztán megint mentem egy dupláért és megint bögrébe kaptam *-*
Kontyék ott álltak mögöttünk . Próbált "barátkozni" megszólított minket. Már sajnáljuk ,mert tiszta köcsögök vagyunk vele mindig.:Đ de most elhatároztuk,hogy összebarátkozunk vele XD Aztán fizikán kiosztotta a tz-t. fákk tegnap írtuk. ÉS ritka köcsög volt velem. Annyira ideges voltam,hogy szétdörzsöltem a combom idegességembe -csoda ,hogy nem gyulladtam felXD-,remegtem, totál hányás szélén álltam egyszóval "jó" állapotban voltam. Először is közölte ,hogy senki nem kapott egyest . Itt már megörült az egész osztály ,mivel tavaly kb 1,8 volt az átlagunk. Már az összes barátomat kihívták. Annyira ideges voltam. Aztán Márkó mondta, hogy ne parázzak ötös lesz " kurva sok pontod van tuti ötös". És én következtem. Ponthatáron van . Megadjam az 5? "Legyen szives . blablabla." Úgy remegtem ,hogy az nem igaz . Szédültem is és majdnem kijött vukk. Erre: " nem adom meg" . Totál sokkot kaptam. Tomiék mondták ,hogy menjek ki próbáljam meggyőzni. Elvégre ez az első dogánk vele. Plusz az esszében -igen ezt figyuzzátok mi fizikából is esszét írunk pfff - volt egy rész amibe belejavított közben pedig meg volt csillagozva és leírtam rendesen. Kimentem megmutatni. Erre " és? " hát bazmeg . Szóval eléggé kibuktam. Főleg, hogy a gyps Gyurinak meg 5 lett aki mindent kipuskázott és szart se tud az egész anyagról. Aztán persze ott menőzött-.- Rohadt jó főleg továbbtanulás szempontjából. Aztán angolon dogát írtunk . Ezek után jól elcsesztem. :(
Magyar fakton a PMK-ba mentünk és Mikszáth-ot olvastuk egyedül,mert a tanár a próbán volt XD tök felesleges volt ,mert egyedül voltunk és olvasni otthon is tudunk. Gyöngyivel átlógtunk boltba. Reniék is kilógtak cigizni,de szegények lebuktak ,mert pont kijött Lánczky amikor jöttek be. Meg elmentünk autómatához is kávéért. Ma 6 és fél kávét ittam. Igen felet,mert a fekete eszpresszóm tök zacc izű volt és nem akartam hányniXD más nem volt mindjárt megyek franciára. Semmi kedvem,hogy őszinte legyek.
nah xoxo~~

PS: Placebo- Song to say goodbye, Every you every me :3
Töltsétek le az új Rammstein albumot

3 megjegyzés:

  1. szegénykém, mondom megterrorizálom ezt a tanárt ha továbbra is szemétkedik veled.
    6 és fél kávé? jézusom az szép, anyámék isznak annyit xD

    VálaszTörlés
  2. De köcsög volt veled Fecni! Pfff :s
    Rammstein <333 xD

    VálaszTörlés
  3. köszi mamszli :33 nem sok XDDD az volt basszameg >-> You've got a pussy XĐĐ :333 *hughug*

    VálaszTörlés