2009. október 13., kedd

wind..too cold.

Quand il fait froid chi devient triste... :( Je déteste l'automne.

Az időjárás ma sem kímél minket. Bár az eső nem esik viharos szél fúj és ez szomorúvá teszi a tájat. Reggel mikor keltem fagyos hideg volt még a lakásban is. Ma is fél 7kor kellett kelnem mivel angol fakt volt első két órában. Reggel félálomban kibotorkáltam a fürdőszobába elvégeztem a szokásos teendőket és leballagtam a konyhába. Csináltam egy teát,de túl forró volt nem tudtam meginni. Persze az idő gyorsan telt. Mire visszamentem a szobámba már negyed 8 volt. Volt 15 percem felöltözni , fésülködni stb. De sikerült. Igen. Csoda történt. Megcsináltam. A teát nem volt időm meginni,de nem is bántam, mivel nagyon rosszul voltam, akárcsak tegnap este. Elindultam az iskolába. Nekivágtam a hideg, üres utcának. Hálás voltam, hogy nem esik az eső, de ugyanannyira ki voltam akadva az erős szél miatt. Úgy néztem ki,mint egy eszkimó. Téli mínuszokba szoktam így felöltözni. A kedvenc siltes kötött sapim, a Ken Scott sálam, a Tally-s új kabátom, farmer, pulcsi, póló, és a leopárd mintás lakk cipőm.
Mikor beértem a suliba az osztályban még csak a Réka volt . Utánam sorra érkeztek az emberek. Átmentem Alexiékhez. Ők töri faktra készülődtek. És csöngettek. 90 perc tömény angol. Azt sem tudtam hol vagyok, ki vagyok, mi vagyok vagy épp miről van szó. Olyan álmos voltam és annyira lement a vérnyomás ,hogy csak bámultam ki a fejemből. 45 perc szenvedés és bénázás után megszólalt a megmentő csengő. Fellélegeztem . Igen mehetek a büfébe az életmentő kávémért. De kopp... Nem úgy van az ,ahogy Chi elképzeli. Egybetartjuk a két órát. Pafff. Mint akit most lőttek fejbe. Nee. Szóval tovább szenvedtem. De így hamarabb befejeztük viszont. Reni pont jött amikor vége lett a faktnak. Lementünk a büfébe. Egyből 2 kávét kértem.. Kértem? Inkább mutattam egy 'peace'-t amiből persze a büfés néni rögtön tudta mi a szitu. Igen törzsvendégek vagyunk. XĐ Reni csak nevetett, hogy arra se vagyok képes ,hogy kinyögjem " 2 kávét kérek" . A büfés néni hozta is a meleg, fekete , nem éppen jó italokat. -" Jól keverjétek el" . Ekkor Renke megint hozta a formáját (xD) " Csak neki lesz :D" . Elkerekedett szemek... " szerintem jövünk következő szünetben is".
Miután megittam a 2 kávém aztán a harmadikat -negyedik azt hiszem nem volt a suliban- , minden szép és jó volt. Matekon drága Lollink bejelentette,hogy csütörtökről átteszi keddre a témazárót. Hát de jó -.- Egyébként unalom volt az egész nap. Semmi érdekes nem történt. A hetedik óra után hazafelé tartottunk Gyöngyivel ,mikor a Szentlászlói úton a lámpánál egy kiscsaj el kezdett bámulni az egyik kocsiból. Persze elővettem 'kedves' énemet és bekiabáltam " Mit bámulsz bazmeg?" XD . De ami a legjobb az egészben ,hogy mentünk el és utánam fordult . Nah akkor is: " Leszbikus vagy?" És ,hogy mi a vicc? Az anyja ott ült mellette a kocsiban :Đ .
Hazaértem pisiltem -k igondolta volnaXD- és ebédeltem. Rizibizit rántott karfiolos sajttalérral. nyami~. Utána ettem csokit. Aztán felment bekapcsoltam a gépem és msnezés nayurival. A szokásos. Őszi szünetben 4 napig nálunk alszik ,mert anyáék elutaznak wííí~
Szinte egész délután tanultam. Fizika tézére és francia faktra. A fogalmazást így se írtam meg. Majd azt mondom otthon hagytam. Most Mikszáth-tól a Tót atyafiakat és a jó palócokat kéne olvasnom. De nem megy. Utálom. Egyszerűen belehalok. Szóval ennyi volt ma. És egy kis röhögés XD Ezt a videót ancsii :3 mutatta XD
http://www.youtube.com/watch?v=O88k4i6pF1A&feature=related
( nem teszi be rendesen szóval csak link bocsi )
Mára ennyi. Xoxo~~

PS: David Guetta <3 Utálom Mikszáth-ot -.-


3 megjegyzés:

  1. 4 nap igeeeeeeen x33333
    ez a kávés szitu xDDD hát igen nem is te lennél kávé nélkül x3 xD

    VálaszTörlés
  2. 4 nap együtt = bekövetkezik az apokalipsz XĐĐĐ hát igen :3 kávé :3 mjáu~ :33

    VálaszTörlés
  3. kicsi herélthangú greg <3 *csillogaszeme xD*

    VálaszTörlés