2009. október 16., péntek

english. happy. lame. and dunnoXĐ cute :3

Je suis malade a la tete.

Nah szóval :3 ma fél8kor kellett kelnem,mert ugye nekem nem kell bejárni tesire XĐ
Alapjában véve tök uncsi napom volt. De tényleg semmi izgalmas nem történt. Matek és ircs összefoglalás. Fujj -.-
Aztán hazamentem és gózoltam angolra :333 jött Renke is ,mert neki utánam volt órája és hát ott maradtam az ő óráján is :33 vicces volt XDDDDD és együtt fogunk inglishre járni faszán halállesz XD mer ő okosabb XDD de ennyit röhögni baszod XD
Most meg msnen beszélek pár lávláv emberkével :333 És semmi nem törént DE tényleg. Ja apa hazajött XDD wííí :3
És kurvacuki ez a kép :3 *az amitbetettelőreXD* hát megláttam azt hittem ,hogy meghalokxDDD wííííííííííííííííííí :33
nah xoxo~~ :33
PS: David Guetta :33 nekem kell a chibi >-< rábürábü :333

2 megjegyzés:

  1. ez rövid lett xD
    biztos menni fog az az együtt angolozás? xDD

    VálaszTörlés
  2. ja mer szétrobban fejemxD majd lehet később írokXD vicces lesz az már biztosXDDD

    VálaszTörlés