2009. október 15., csütörtök

happy :33 hug hug :33



Je suis heureuse :3333 Embrasse -moi :333

Igen ez a 2. bejegyzésemXD És azért,mert olvasom Aya blogját aki ma már 4 bejegyzést írt és elkapott a blogírhatnékXD DE nem nem szerkesztem az előzőt újat kell írniXDD
Jajj küldött nekem nagyon cuki képeket és most pattogok ,mint egy ötéves óvodás nyüffffffff :3333
jajjj de imádom az ien kis cuki dolgokat :333 *dojikko:3*
ÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉS imádat van :333 meg hug hug ,mert ma van az ölelés világnapja:33
Imádat Nayunak ,Ayának, Alexinek,Tomcinak,Ancsi tesvíírnek ,Nikinek, Renkének, Marimarunak, a Rammsteinek - Pussy:33 XD- Cat-nek <3333
és mindenkinekkk :33
Voltam egyébként külön frencsen :33 először volt együtt a csoport + jött még egy új lány és tök jó volt :33
Tök sokat nevettünk :33 Aztán amikor hazajöttem felmentem msnre és beszéltem/beszélek a barátaimmal és újra heppiség van :3333 Szóval fecni rohadj meg te buziköcsög faszfejjancsi >-< ÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉS IMÁDAT VAAAAAAAAAAAAAN :333 *lehet most jön ki rajtam a 6 és fél kávé?XDD *
Jajj egyébként nemtudom kibe fogok előbb belehalniXDD
Cat-be , Brian-be,David Guetta-ba vagy a cuki dolgokba :333 wooooo :333 *dead*
most már tényleg megyek xoxo ~~:33
PS: tessék hugolni :33 és hallgassatok DG-t :333 és imádat van :33 ááááá cuki dolgok mindenhol :333 és Ayci ne legyél szomi TT :33

4 megjegyzés:

  1. tényleg most jött ki a kávé hatása xD de nem baj, azt szeretem ha jó kedved van kölyszim x333
    imádat van x3 kihagytad az imádatból az apádat musztafát xDDD

    VálaszTörlés
  2. bazmeg a musztafádXD szottyadfaszúvénterrorbuziXDDD a többi apunak viszont imádat van :333 mamszlii :33

    VálaszTörlés
  3. bazdmeg... o.O írtam komit de az miért nincs itt? o.O nah mindegy...
    szal vmi olyasmit írtam, hogy imádlak, szeretlek :} És örülök, hogy teccenek a kis cukságok ;)

    VálaszTörlés
  4. T_________T gonosz izé ,hogy nemküldte el T_T ááááááá :333 nagyon cukik :3 *vinnyogáspowaa* imádat:3

    VálaszTörlés