2009. november 2., hétfő

buzz saw :Đ shake that shit ganush

Je ne comprends pa. ._. Je lui adore <3 

szar napom volt. 

tesvíír beszólások: 

"Kedves KOSZ miért pont ebben a házban kísért? - Hörr... :'ĐĐ

média: én: Írjunk Molko<3-ról. 
              Ancsi: Kell egy Harry Potter? XĐ

tesvíííír <33 

nah akkor elemzek. Most nézd meg. Milyen aranyos ahogy ott gitározikxĐ és olyan jó ez  a haj :333 és aww :3 forever love :3 dugnád mi?xĐĐĐ

mert mindenkinek kell egy körfűrész :'Đ

Cím nélkül...

Az ember egy kegyetlen játék. Sokszor nem értem mit miért csinálnak. 
Miért bántják egymást? Vagy egy állatot? Vagy a természetet? 
Hisz az semmit sem ártott. Talán. Tükörbe kéne nézni egyszer
s hosszasan vizsgálni magunkat. Rájönni ,hogy miből és miért vagyunk. 
Miért teremtettünk ha csupán pusztítani tudunk? 

by.én .most.csak úgy spontán. 

PS. nincs. "...And the sex and the drugs and the complications..."

4 megjegyzés:

  1. "kell egy Harry Potter?" xDDDD 2 is xDD
    elemzés jeee xD énis imádok elemezni xDDD

    VálaszTörlés
  2. tudom,hogy imádsz XĐĐ igen mer tesvír félrehallottaXD ebből is látszik,hogy dzsukelek vagyunk alkotunk mindig :Đ

    VálaszTörlés
  3. hogy lehet ezt így férrehallani xDDDDDDD

    VálaszTörlés
  4. nem figyeltem és azt mondta a tévés fószer, hogy kell egy riporter...én meg azt értettem, hogy kell egy herripotter. xDD

    VálaszTörlés