2009. november 3., kedd

La fête est finie on descend...<3

Je suis malade. Ehnn... Je voudrais... je voudrais.. juste... 

Nah reggel egyből dokinál kezdtem ugyanis tegnap este hirtelen eltűnésem oka msnről az volt,hogy beszart a tüdőmXD nyilallik, fáj fincsii hmmmmm . Már egy ideje ez van ,de leszartam . Csak most már szünet nélkül erősen. De az orvost nem érdekelte különösebben. 1 hét itthon csumi. 
Várom a pénteket,mert Ancsival megyünk könyvdedikálásra <33
Szerintetek mennyi az esélye annak,hogy Placebo turnébusz megáll szerény hajlékom kapuja előtt és Brian Molko becsönget,hogy figyi tök hideg  van eltévedtünk nem hívnál be egy kávéra?:333 Hát.nemsok. 1 az egymillióhoz.kb . de egyszer én leszek az az egy. majd kint. Párizsban.franciául. nyeee :33 *nyáltuntengésésorrvérzésáltalihalálthalt.*
Később írok most szarul vagyok-.-
Utoljára egy kis kínzás kicsit halltam: 



   

PS: nincs. "...Il nous reste toute une vie pour pleurer..."

4 megjegyzés:

  1. figyelj történhetnek csodák xD
    de szerintem nem csak egy kávéra invitálnád hanem az ágyadba xDDD

    VálaszTörlés
  2. hát ööööööö. az már részletkérdés xD nem hiába írtam a FRANCIÁT XD jajj a francia T_T <3

    VálaszTörlés
  3. a kis franciáddal egy plészbú koncerten? az se lenne utolsó élmény. áj think xD arra már sokkal több az esély xD vhúúú^^

    VálaszTörlés
  4. szép is lenne^^ kár,h nem fog bekövetkezniT_T

    VálaszTörlés