2009. november 6., péntek

"...My sweet prince you are the one..."<3

Je pense je vais rencontrer ... <3 

Ma mentem volna Ancsával Kristóf új könyvének dedikálására,de szarabbul lettem ,mint voltam és nem engedett a drága  jó anyám >-> Ne haragudj tesvíír T_T
Hmm.. mai napom is uncsi volt. De megjöttek a CD-im viszont anyáék a galeszban hagyták. fákk. -_-" 

Egyébként  olvasom és fordítom az Au secours ma meilleure amie est enceinte- t. Ezt még kint Nizzában vettem a fnack-ban <333 
De nagyon röhejes xD Arról szól,hogy a csaj legjobb barátnője terhes lesz - ahogy a címe is mutatja- még az első fejezetnél tartok,de olyanok vannak benne,hogy a legjobb barátnő vagina hőmérőt vesz meg a spermáról beszél xĐĐ Azt hittem meghalok.  Hmmm... Más nem volt. 

Szerintem ezt nem kell kommentálnom :3 
Annyira aranyos ahogy örülnek, és ahogy mondja,hogy 15 év után végre . És igen végre megkapták ezt a díjat amit már rég megérdemeltek. :3 És még mindig kiakaszt a haja xĐ Ezzel is hihhetetlenül aranyos és imádom meg minden ,de nekem kell a hosszú haja xĐ :33 
És a Steve say Hi xĐ He is american XĐĐ 

PS: " C'est vrai que t'as surnommé notre président >sexy Sárközy< *nevet ezért újra olvassa* 
         Brian:3: " Pas du tout. Je trouve pas du tout sexient..." :33 xĐĐĐĐ   
         Chi.:) megj: igen ez a FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUCK videóból van :3 xĐ

2 megjegyzés: