2009. november 5., csütörtök

Thanks God. Placebo<3

Merci <33 Ils ont gagné <333

Jelenleg próbálok lenyugodni ugyanis nem olyan rég fájós torokkal,de felvisítottam ,sírtam örömömben minden volt mikor ezt meghallottam:
Best Alternative Band: "And the award goes to: PLACEBO"<33
rögtön hívtam Ancsit és együtt sikítottunk és örültünk. Apa is bejött,hogy hallotta és örül és nyugodjak le ,mert egész nap ideges voltam és kivoltam SŐT nem csak ma kb mióta jelölték és ki nem hírdették XĐĐ Még most is remegek <33

PS: Placebo j'adore <333

2 megjegyzés:

  1. rögtön rád gondoltam mikor kimodták, hogy mit mművelhetsz le abban a pillanatban. mondtam én, én megjósoltam h ők nyernek x3

    VálaszTörlés
  2. láttál volnaXD kiszakadt a fájós tüdőm meg torkom meg vagy 2 órán keresztül még remegtem,hogy áááá de rohadt vicces volt <333 és az interjú awwww <333

    VálaszTörlés