2009. szeptember 13., vasárnap

continue...

nos. akkor folytatom vagyis inkább rendezem a tegnapi napot, mert néhány eseményt kifelejtettem. Hát igen kicsit fáradt voltam. Utána majd leírom a mai napomat is ,bár nem történt semmi extra.

Nah akkor. Amíg a piacon voltunk nem volt semmi gond. Viszont mikor végeztünk a Mammutban rohantunk a kombínóhoz, de Aya és Bubu előtt pont bezáródott az ajtó. Elég vicces volt XĐ Segáz megvártuk őket Moszkván. A metró előtt ált 2 punk tarhálni akartak, de szerencsére értettek a szóból. utána mentünk a metróhoz. Deáknál szálltunk le,mert elmentünk Headbangerbe,mivel Deathstars koncertre akartam jegyet venni,de sajna zárva volt. -ezt jól beszívtam >_>- . Nah aztán le megint a metróba és most a metró ajtó záródott be Aya előtt ,de bakker majdnem levágta az ujjait O.O Ott is jött 3 punk >_> totál be voltak állva és tiszta hugy szaguk volt XĐ Reninek az egyik megborzolta a másik pedig megállapította, hogy terhes vagyok. mondom fuck. Tiszta hülyék voltak alig vártuk,hogy jöjjön a metró. Ezek után mentünk a Blahánál a 28-as villamoshoz,hogy találkozzunk Tomcival meg a Sejkkel egy nő fellökött egy másikat az meg leseggelt. XD És itt a plusz fel akarták segíteni az meg el kezdett üvölteni ,hogy menjetek a picsába!! XĐ Nem volt százas az biztos. Nah találkoztunk a fiúkkal ott meg betámadott minket egy kéregetős bácsi. pff. Nah akkor megint elmentünk a mekibe. Tomiék tovább mentek Arénába. Leült a közelünkbe egy csávó és el kezdi ,hogy hívjunk neki mentőt ,mert megsérült. Az egész lába vérbe volt, de az volt az egészben a legfurcsább,hogy orvosi kötés volt rajta és a vér se friss volt. + kés volt nála. Ott dumált végig meg már szinte sírt,hogy levágják a lábát. A mellettünk ülő család is gyorsan lelépett meg mi is. Aztán átmentünk a ligetbe. Ott meg jöttek a díszhuszárok és 3 emberrel dumáltak meg átkutatták őket ,de tök sokáig ment ez. Végül a villamosmegállóból láttuk a rendőrautót benne a 3 emberrel. O.O Aztán ,hogy jó befejezése legyen a napnak a HÉV-en is kifogtunk egy fura bácsit Renivel XD bazz mi vonzzuk az ilyen embereket :O
Nah ennyit a tegnapról.
Akkor ma.
Korán kellet kelnem -megint- ,mert ma vittük haza mamámékat Ózdra. Szóval kb a fél napot ott töltöttem. Elmentünk még apa anyjáékhoz is aztán meg jöttünk haza. Tök szarul vagyok egész nap nagyon fasza >_>. Elmentünk Decatlonba cuccokat nézni anyának a tornáihoz. Aztán gó haza és azóta tanulok . Már nagyon elegem van XD Hát ennyi volt ma . XD Nagyon izgalmas ez van sprite. Majd holnap írok .

4 megjegyzés:

  1. te szegény, tanulsz. szerencsére nekem nincsen még semmi tanulnivalóm. amúgy hasonlóan izgi napom volt mint neked. egész nap praktikerbe meg ilyen szar helyekre rohangálam mert vettünk cuccokat a szobámba. nem is tudtam lenni msnen T__T

    VálaszTörlés
  2. uff. majd muti fotót mien lett az új szobád*-* hát vettem észre ,hogy nem voltál T_T XD

    VálaszTörlés
  3. bazdmeg moszkván tőlem is tarhált egy rakat punk.. :'D vagyis csak akartak.

    VálaszTörlés