2009. szeptember 17., csütörtök

trilli.~ nothing special.

nos.XĐ ma egész jó napom volt ^^ mondjuk reggel olyan voltam ,mint egy zombi tiszta agyhalott XĐ Ma matekkal kezdtünk egész jó volt tetszik ez a témakör ^^ Aztán töri ahol megúsztam a felelést :Đ Utána irodalom és írtunk Toldi estéjéből olvasottságit. Maga volt a halál. >_> Kiolvastam,de mégis elcsesztem a dogát.Aztán fiziksz volt és fecó nem volt idegbeteg tök normális volt. Levezetésként még a fakt előtt volt egy angol órám. Óra végén a tanárunk meg közli velem, hogy mennem kell OKTV-re . ._. mondom fasza. De Petra is jelentkezett szóval együtt fogunk készülni :Đ Aztán volt egy lyukasom,mert nem kell bejárnom tesire addig elmentem Tomcival meg Gyöngyivel galeszba ,mert lefénymásoltam Réka matek füzetét. Aztán Alexivel meg Tomcival áldoztunk ,mint úgy általában. Ééés 7. 8. óra magyar fakt. Ennyit röhögni XĐ Réka felelt, de mi úgy be voltunk szarva,mert Kölcsey-t kellett megtanulni. és őőőő... XĐ Utána Vörösmarty-t vettünk A vén cigány c. versét XĐ de mi annyit röhögtünk . Para,hogy kövi órán felelek xĐ mind1. Kisérettségin is ezt a buzit kaptam ki -.-" . Fakt után megint bementem a galeszba . Kicsit még ott voltunk anyával aztán elmentünk egy nyelvsuliba és jövőhét szerdán már megyek francia bemutató órára. Meg lehet, hogy már olaszom is lesz. Tök jó ,mert a másik nyelvsuliból szartak értesíteni ,de itt tök jófejek voltak :D Már megtanultam most Pandora Hearts-ot fogok nézni. nah xoxo~

4 megjegyzés:

  1. olyan fura, hogy nálatok milyen szopatás van már o__O nálunk még csak feleltetés sincs meg semmi. Ti meg már itt sorra írjátok a dogákat, ez akkora szar -_- de legalább jókedved vaann ~ nézzél PH-t *-* és kezd el a 07-Ghostot te buzifejű xD

    VálaszTörlés
  2. bazz nekünk folyamatosan jelentik be a dogákat meg a feleléseket még fakton is X'Đ jó nézek XĐĐĐ

    VálaszTörlés
  3. nah jó nap volt ez is gecó xD génush még a költőinket is elviszi xD

    VálaszTörlés
  4. ja gánush elvitte Vörösmarty-t XĐĐ

    VálaszTörlés