2009. szeptember 16., szerda

dunno...

sikeresen túléltem a mai napot is. 19:33 van épp LA ink-et nézek. A mai is csak egy szokásos unalmas iskolai nap volt. Kivéve a szüneteket amikor Alexiékkel vagyok :D meg órán amikor Tomival dumálunk xĐ Ma -mert miért is ne- CIROKKAL kezdtünk fákk. És persze dolgozatot írtunk. És jövőórán is írunk XĐ. Aztán ofő ,ahol bejött a Petra tesója és előadást tarott az egyetemről meg előkészítőkről. Nekem tökre tetszet lehet jelentkezem is előkészítőre. Aztán uncsi francia, uncsi, angol , uncsi fiziksz idegbeteg fecóval és egész érdekes matek. Mondjuk frencs is egész jó volt, csak szar ,hogy tök lassan haladunk,mert senki nem tud semmit. Aztán matek után áldoztunk és nekem még volt 2 órám -> francia fakt. Egész jó volt. Kaptam egy 5-t a házimra XĐ de a meglepi doga azért bevágott. nah mind1. Aztán hazajöttem. Ebédeltem - ki gondolná- paradicsom leves volt <33 Anya hozott a boltból csomó sajtot és holnap rántott camambert lesz ebédre áfonya lekvárral nyami~~ . Aztán tanultam meg olvastam azt a szar Toldit ,de még mindig nem fejeztem be, közben msnezek meg pörkölök szal csak a szokásos megy. Szerintem mára ennyi. Nem tudom most nem vagyok valami jó hangulatban. Talán holnap.
nah xoxo~~
music: The Ting Tings-Shut Up and Let Me Go <3

2 megjegyzés: