2009. szeptember 15., kedd

fuck....

nah ma rövid leszek,mert sok tanulnivalóm meg ,mert csak.
Ma csak 10re kellett mennem -azt hiszem ezt már leírtam1x,de sebaj- juhhéjj.
Kezdtünk egy frenetikus matekkal fujj. Uncsi volt. Utána meg angol >_> Aztán tesi ami engem nem érint a gerincem miatt. Ja igen. Így is tökre fáj a hátam erre egy kedves osztálytársam jól gerincbe vágott. Mert neki ehhez van kedve. se egy bocs vagy vmi jajj de nem mondtad,hogy fáj a hátad.. hátbazmeg. Alig tudok ülni vagy akármit csinálni. fuck. Aztán uncsi töri uncsi francia. fuck. szívás volt az egész nap. Ráadásul az idegesít a legjobban, hogy Tomi egész nap rossz kedvű volt és nem mondja el miért T_T és ez annyira zavar... :(
Tomcii<33>
De tényleg senkinek se Alexinek, se Nikinek, se a Rékának.
Remélem holnap jókedve lesz vagy elmondja mi történt...
nah most megyek tanulni lehet később írok. csók.
meg volt még 1-2 dolog ,de azt inkább nem írom le hööh XĐ

3 megjegyzés:

  1. szegénykém.. én a helyedben simán visszadtam volna neki, csak neki jobban fájt volna mint neked.
    Tominak mi baja lehet? Remélem nem a sejkel kapcsban...

    VálaszTörlés
  2. lehet azt kellett volna am.. nah mind1.

    VálaszTörlés
  3. háát én is visszaadtam volna neki de 100szorosan lol XD...

    VálaszTörlés