2009. szeptember 14., hétfő

frogs... kurutty-kurutty. :Đ

nos a mai napom egy kicsit jobb volt,mint a tegnapi. xĐ
Olyan büszke vagyok magamra sikerült felkelnem fél 7kor és el is indultam időben fél8kor xĐ (mondjuk 7 percre lakom a sulitól szóval nem gáz,ha később indulok ,de nembaj xĐ).
Először is ,hogy miért a béka a mai bejegyzés témája XD Azt már leírtam,hogy vettünk ikerbékákat Nayuval ,de Tominak is van és ugye rajta van a móbájl phónunkon. És brekegxD kurutty-kurutty XD Kitaláltuk ,hogy Cirok redva köcsögnek benyomjuk órán kánonba a múltkoriért XĐĐ Nos kb ennyi majd még részletezek ,ha eszembe jut vmi.
Ma törivel kezdtünk. Nem volt olyan szar, csak kábé nem lehet követni az óra menetét. XD Egyszer József egyszer Napóleon szóval vicces. Mondjuk mi Tomival DJ MT aka Mária Terkó -fuck with horses dalszövegének megírásával voltunk elfoglalva. Hát nem lett semmi belőle XĐ De Tomci illusztrálta,hogy tette szét a lábát MT egy lónakXĐĐ Ja írás közben majdnem benyomtam a békám. hööh kicsit lett volna vicces . Halász tuti kivágott volna amennyire utál. >_> köcsög.
Töri óra után írtunk egy szösszenet 4 oldalas 100 pontos francia dolgozatot a tavalyi könyvből. Hejj dejó >_> Anna meg óra elején nyomkodta a békámat a tanár meg elkezdi : "Kapcsold ki a telefonod" ez kulcstartó nem telefon,de segáz XĐ Jajj meg el kezdtek veszekedni a tanárral egy feladaton XĐ Aztán izéé.. jaj irodalom volt. THX God Juckó felelt. Fizikszen szenvedés és köv órán doga . Bazz nem értem minden tanár most irat dogát? miből? meg minek? hülyék. >_>
Aztán jött a nap fénypontja a biosz Cirokkal. pff.. Nem kaptunk karóóót yeee :Đ de ki volt akadva most is. Persze megint mi voltunk kussba,de nemgáz. Jövőórán ő is irat ilyen nincs:'Đ mind1..
Aztán szenvedés inglishen. Reni vagy 8x benyomta a békám és a tanár nem hallotta. ééééés utána áldoztunk XĐ De előtte még bementünk galeszba azt anyám találkozott Alexiékkel XD Utána meg ott röhögtem,mert így mondta, hogy jajj de kis szimpatikusak ,meg ,hogy ez a Tomi megkorát nőtt XĐĐ
hát idáig kábé ennyi történt. uncs. Most msnezek, plörkölök, meg majd tanulhatok >_> de jeej csak 10-re megyek. höh.
nah xoxo~.
ÉÉÉS üzenem Tominak, hogy ne szenvedjen ! XD ^^*

6 megjegyzés:

  1. ehhhh nem szenvedeek csak kicsit(L) jóó votl a mai nap frogs and horses forevaxD

    VálaszTörlés
  2. áhá, hogy a biosz tanár a cirok xD már meg akartam kérdezni xDD az ikerbékáink wíííí *-* egyébként nálunk a suliba ma Antt nyomogatta nekem egész nap xD

    VálaszTörlés
  3. LOLXĐ az a redvás ribanc a cirokXD
    ikerbééka ;3

    VálaszTörlés