2009. szeptember 19., szombat

it's coming...- mert ez egy folyamat

ma iszonyatosan jó napom volt - alexivel és tomival<3- 1-2 dolgot kivéve. mind1. no komment. szóval amikor mentünk a hév állomásra láttunk egy döglött békát. így kint volt a bele meg minden. nyami. és el kezdtünk beszélgetni a csigákról és kiderült ,hogy mind a 3man undorodunk tőlükXĐĐĐ vicces volt. aztán a héven kaptam egy hívást ,hogy mégis jön talira és várjunk. csak már meg volt tervezve a program szóval mi 3man úgymond követtük az eredeti tervet XĐ. szóval nayuriékkal csak nagyon kicsit tudtunk lenni T_T *reméli,hogyjövőhétvégejólesznayunakis<3* Alexivel és Tomival elmentünk Arénába,mert a fos Westend tömve volt suttyó köcsög aljanépséggelxD. Hál' istennek kaptunk jegyet a 15:30-as Végső állomás 3D-re :D -még mesélek az tról későpbb részletezem a filmet- . szóval amikor vártunk a metróra 4 vagy 5 ausztrál turista megkért, hogy segítsünk nekik eljutni a Keletiig. Mivel úgyis arra mentünk mondtuk, hogy jöjjenek velünk. Tök jóarcok voltak am. A metrón vmit szottyadtpicsájú ribanckurva beugatott ránk ,h jééézusom istenem . mi meg oltottuk mint a szart alexivel. XĐ aztán jövünk ki a metróból és az egyik ausztrál lány elhagyta a jegyét. olyan köcsögök voltak vele a kallerek :S úristen egy országban nem láttam még ilyet. 6000-t ki is fizettetek vele:S Aztán a film után megint összefutottunk a budiban azzal a ribanccal. Amikor kimentünk mondta Tomi ,hogy a pasijának ott mondta ,hogy bent vannak bent vannak. Ott is oltottuk mint a rossz szart kb meg akartuk verni Alexivel xDDDD Ja egyébként a metrón végig kiabáltuk ,hogy GÁÁÁNUSH meg arénába is ahol volt ilyen főző cucc. Jajj és a csávó mondja,hogy Mo-n nem teszünk borsot a krumplipürébe. Vagy valaki igen? És odakiabáltam, hogy igen én XĐ és meghallottaXĐĐĐ
nah akkor a filmről. 3D tök jóvolt az effektek miatt mondjuk két résznél beszartunk meg olyan volt mintha kivitte volna a szemünket XDD *hátul középen ültek azért érezd,hogy miértXD*
Egyébként egész jó a film csak ha láttad mindegyik részt,akkor vannak hasonló halálesetek és ez egy kicsit izé. De elég sok a humor benne és ezért plusz pont. -mondjuk én megszakadftam a röhögéstől az összes haláleseten ,de nem gáz XD kb leszakad a csaj feje én meg sírok a röhögéstől hangosan XDDD* Meg uncsi ,hogy végig visszatérő elem volt a benzin , a víz, meg a lefejezés. kb. Örültem volna, ha pl jobban bele ássák magukat a kezdetekhez, hogy kiderüljön miért történik mindez. Ééés találtunk egy vagy 2 bakit xĐ *büszke*. És a vége is fura. nem írom le,mert nem akarom lelőni a 'poén'-t azok előtt akik még nem látták :Đ Mindezek ellenére jó kis film volt. És örülök,hogy Alexivel és Tomival láttam,mert ez volt ún. az első közös élményünk :Đ <33 És végig pofáztuk , kommenteltük, röhögtük az egész filmet . És fogtuk egymás kezét és jól összeizzadt a tenyerünk XĐ Jövőhétvégére egyébként megint mozit tervezünk piknikkel, és ha minden jól megy nayuri is csatlakozik hozzánk :D Nah mára ennyi. xoxo~~
Most kicsit fáradt vagyok ,de ez a folyamat XĐ

7 megjegyzés:

  1. jó votl jó volt az eégsz nap csiga forever$ nayunak rmeéjük jó leszs és csapunk egy partyt városligetbe$ de ez a nap wasunforgetablexD pictures of us xD

    VálaszTörlés
  2. jajaja <33 *teljes mértékben egyetért* fujj én undorító vagyok ti meg cukik <3

    VálaszTörlés
  3. fujjjj, a csigáktól én is hányok xD
    jövőhéten megyek babám *-*

    VálaszTörlés
  4. lol akkor már 4en vagyunkXĐĐ wííí*-* megint fotoautómatázunk akkor X'Đ

    VálaszTörlés