2009. szeptember 20., vasárnap

tired and bored...

ma vasárnap van. egyrészről ez tök jó,mert még tart a hétvége, de másrészt egyben a hétvége vége is és a hét új kezdete. Ezzel együtt jár az is,hogy holnap újra iskolába kell mennem. :\
ma semmi különös nem történt és nem is csináltam semmit. kábé 10kor keltem,de most is olyan fáradt vagyok, mintha semmit sem aludtam volna.
Apával ma elmentünk vásárolni utána meg galeszba. Utána ebédeltem nyamii~~ anya zöldséglevest csinált meg rántott camambert krumplipürével, gombamártással és áfonyalekvárral <33 csütörtökön, pénteken és ma is rántott sajtot ettem xĐĐ *imádja* *chi the gourmanXĐ* és rácsos tetejű barackos pite volt a desszert. Ami azért vicces,mert azt álmodtam, hogy azt csinálok xĐ Ebéd után tanultam és szenvedtem. Közben msnezek Nayurival, Therruval meg pörkölök. Tomival megállapítottuk,hogy a holnapi nap nagyon nagy szívás lesz. Minden órán vagy dolgozat vagy felelés. Fasza mondhatom. Most várom,hogy Alexi jöjjön msnre vagy pörköltre a többi képért meg úgy alapból. :D Nincs úgy több mondanivalóm . Gondoltam, hogy írok még részletesebb úgymond kritikát a Végső állomás 4-ről ,de most nincs erőm hozzá. Inkább leírom a kimaradt dolgokat a tegnapi napomról .
nos akkor tegnap. kevésbé érdekes,de leírom,mert mindig azt mondják,hogy a fiatalok milyen bunkók stb. DE ez nem teljesen igaz XĐ Nah akkor utazunk a HÉV-en úton Budapest felé és elég kicsi a hely ,ezért -meg ,hogy ne üljön mellénk senki- mellém tettük Alexi táskáját. Erre Békásmegyeren felszáll egy nyanya és így " vedd le a táskád" légyszives vagy valami? hülyeköcsög. >-> nem mintha máshol nem lett volna hely. >-> nah mind1 XD ezt meg kellett osztanom veletek. XĐ
ami vicces: Tomi apukájától mentünk a metróhoz és busszal akartunk menni ,mert lusták voltunk gyalogolni. És pont jött a busz szóval rohannunk kellett. Rohadt vicces volt. Most képzeld el milyen szűk miniszoknyában topánkával és röhögve futni XĐ KB sehogy se lehet. XĐĐĐĐ de elértük a buszt ! *ego* *tapsvihart kér*
hmmm. mi volt még *gondolkozik*
Most nem jut eszembe más . Ha lesz valami úgyis leírom.
xoxo~~

PS.: egyfolytában James Blunt -ot hallgatok XĐ ;3

8 megjegyzés:

  1. te sajt xDD
    jah igen a fini RÁNCOS pite xDD

    VálaszTörlés
  2. az XĐ sütünk majd együtt RÁNCOS PITÉT?XDD

    VálaszTörlés
  3. jajj bazdmeg úgy gyűlölöm a nyanyákat meg tatákat, elvárják h átadd a helyet és olyan bunkók, azt hiszik mindent megengedhetne maguknak

    VálaszTörlés
  4. ja bakker . be kéne dugni az összeset nyanyaotthonba azt otthagyni rohadni a picsába XD vagyis csak azokat akik olyan hülyék

    VálaszTörlés
  5. jah és amúgy igen sütünk majd ráncos pitét xD

    VálaszTörlés
  6. mindig leírod mit zabálsz és mindig éhes leszek, rohadjá' meg tezsvír <3 xD

    VálaszTörlés
  7. XĐĐ azé csinálom ,hogy egyííí te is XĐĐ tesvíír <33

    VálaszTörlés