2009. szeptember 22., kedd

ill...

ma reggel anya keltett. apa már nem volt itthon. hajnalban indult Nizzába. Miután kikászálódtam az ágyamból zuhanyoztam és mentem a dokihoz. 9 óra után pár perccel értem a rendelőbe. előttem ketten voltak csak szóval örültem. kár volt.. ugyanis akik bent voltak szenvedtek még vagy fél órát. :S aztán jött még két időpontos is. negyed 11kor kerültem sorra. két lánnyal beszélgettem egy kis ideig szóval azért nem volt annyira gáz. DE volt egy nő két gyerekkel előttem. a lánya ritka hülye volt és neveletlen . maga volt a terror háza ._. nah mind1. szóval negyed 11kor került rám a sor. ami azért volt szívás ,mert 11ig volt csak rendelés , és megkérdezték ,hogy még vannak-e hátra. Ezért kb meg se vizsgált rendesen a doki. mondom fuck. Egész héten itthon fogok senyvedni :S Szóval tényleg nem tudok miről mesélni. Fujj vagyis igen. Láttam Madonna új klipjét. Most nem azért ,de 60 és a halál között van és egy kábé 20 éves csávóval smárol ott ,aki az unokája lehetne *bloáh* egyszerűen undorító XĐĐ De viszont David Guetta és Akon - Sexy Chick klipet imádomXD vagy a számot mind1 XD Akont nem szeretem,de David Guetta cuki XD szóval Őt viszont igen. nah ennyi . tényleg nem tudok miről írni
xoxo~~
jó rövid bejegyzés lett -.-

5 megjegyzés:

  1. fujjj, ez a Madonna nincs tisztában vele hány éves bazdmeg xD
    fuh, bazdmeg az szép, kicsit sokat vártál o_O -_-

    VálaszTörlés
  2. ja undorító bazmeg olyan mintha az unokájával smárolna >->

    VálaszTörlés
  3. én csak a lányát sajnálom..ilyen anyám lenne..páff *agyérgörcs* x'D

    VálaszTörlés
  4. amúgy meg gyógyujjá' mert tezsvírhiány van *-*

    VálaszTörlés
  5. XD tesvíír *-* te is hiányzol :333

    VálaszTörlés