2009. szeptember 24., csütörtök

fuck....again?

hát őő. még mindig itthon. tiszta unalom. és még mindig elég rosszul érzem magam. anya vissza akart küldeni az orvoshoz,de nem mentem. hétfőn már menni akarok suliba,meg hátha tudok menni vasárnap talira is. bár nem hiszem :( *bocsii* nah szóval ma fél 9kor már fent voltam. rázott a hideg és rajtam volt a vukk is. mondom jippi jéé.. no mind1. ebből gondolhatjátok, hogy megint semmi izgalmas nem történt velem, ezért úgy határoztam, hogy írok egy kis véleményt az In Bruge-ről és a ma látott filmről a Mrs Radcliff revolution-ról. de a lényeg az In Bruge :D
na kéremszépen a filmbemutató író nem is tudok pontos szakkifejezést mondani rájuk azt írták ,hogy krimi-vígjáték. hát öö. krimi nem nagyon vígjáték hm.. max fekete humor. sokkal inkább dráma akcióval és megfűszerezve az előbb említett fekete humorral. Nos a film úgy kezdődik ,hogy két fazon elutazik Bruge-be az istenháta mögé Belgiumba. Persze nem önszántukból hanem "parancsra". Nos játszák a turistát és várják Henry hívását. Mivel kedves szakmájuk van: bérgyilkosok XD Ráadásul az egyikük, Ray hmm hogy is mondjam újonc a szakmában. Nem rég volt az első munkája és nem éppen a legjobban sikerült. Egy papot kellett megölnie, de véletlenül meghalt egy kisfiú is, ezért Ray-t "kísérti a múltja". Egyfolytában újra és újra átéli , látja a kisfiú halálát. Ettől teljesen idegroncs lesz.Mikor egyik este sétálnak az utcán belebotlanak egy filmforgatásba, amelynek a főszereplője egy törpe XD Megismerkednek egy Chloe nevű lánnyal és mit ad isten Ray persze,hogy belezúg XD Szóval másnap estére randira hívja .így csak Ken a barátja/társa egyedül marad a hotelban és várja a hívást. Henry hívja is- itt blablabla Bruge-ről ,hogy szép és jó- végül a lényegre tér, hogy Kennek meg kell ölnie Ray-t ,mert meghalt a kisfiú. Persze Ken nem tudja megtenni, ezért Henry elmegy Bruge-be ,hogy megölje Ken-t. Végülis az lesz a vége, hogy nem öli meg Kent- először- aztán meg tudja,hogy Ray mégis ott van a városban -ekkor a szokásos dulakodás- és 'véletlenül' lelövi. De a csávó nem hal meg ,de hogy figyelmeztesse Ray-t leveti magát a toronyból . Szóval így -vagy úgy meghal . Ekkor megindul Ray üldözése. Aztán Henry lelövi Ray-t ,de véletlenül megöli a Törpét és azt hiszi ,hogy megölt egy kisgyereket ezért végez magával. A vége nyitott marad,mert Ray-t elviszik a mentők , el kezd beszélni az újdonsült elméletéről - nézd meg a filmet meg tudod :P - és végül egy szoba részletet mutatnak. és betűk. -szerintem kórházi szoba am- nah leírtam a tartalmát ,de kábé véleményt semmit. ügyes vagyok. Nah akkor nekem nagyon bejött ez a film és néhány dolog el is gondolkoztatott.Személy szerint nem szeretem Colin Farrel-t,de itt nagyon jól játszotta Ray szerepét. A humor részhez hozzátartozik 1-2 jó beszólás is :D Mondjuk a végét egy kicsit jobban meg lehetett volna csinálni,de végülis ez a film így jó. így kerek. Ajánlom mindenkinek :D ha jobban leszek és összeszedem a gondolataim akkor írok még véleményt,de most nem XD nah xoxo~~

PS: Hiányoztok <3 bocsiii :(

2 megjegyzés:

  1. elhiszem h unalom, csak egy rövid ideig lehet kibírni néha vok vele én is úgy h inkább lennék suliba mint a nagy semmittevés otthon.

    VálaszTörlés