2009. szeptember 21., hétfő

ill...sad... depressed....?

elkezdődött..újabb hétfő újra iskola... mondjuk most az iskola a legkisebb problémám.. elég beteg vagyok -.- fáj a torkom, a fülem, a fejem,a hasam, a mellkasom -nyom a tüdőm- hányingerem van, ráz a hideg. megy el a hangom és kezdek köhögni is :S .
suli egyébként egész jó volt. kaptam egy pluszt töriből, egy pluszt meg egy ötöst franciából és egy ötöst BIOLÓGIÁBÓL . igen ötöst kaptam a dogámra ciroktól. ez igen nagy szó.
fizika tűrhető volt fecó fecni csak egyszer kapott idegrohamot ,de szerintem az órái jobbak,mint Csilla nénié. vagyis ő is jó tanár volt csak az osztállyal nem bírt el. X'Đ az angol elmaradt szóval fél 1 kor végeztem. amikor jöttem haza átment előttem egy fekete macska -megj: ezt kifelejtettem még a szombatból ,hogy amikor jöttünk haza ugyanez a macska ment át előttünk - . mondom szuper na mind1. aztán anyával elmentünk spar-ba vásárolni, mert apa holnap utazik Nizza-ba. Tök jó neki. Most, hogy nem vagyok ott hiányzik a Jean Medicine, a fnack, a virgin, a nice étoile, a plage, a sok kutyaszar XĐ az hogy olvasok a fnackban a földön vagy a kávézójában a gigantikus muffinom és a kis kávém vagy szintén óriási teám mellett. Hogy szétfagyok a 18 fokosra lehűtött áruházaktól és termektől stb.
Ma tökre örültem,mert kaptam egy nagyon szép képeslapot Ritától -a japán tanárom- Japánból :) majd írok neki egy e-mailt. És pluszba megjött a cipőm -gyönyörűbb,mint a képen, a táskám és ajándékba is kaptam egy táskát *-* Anya meg vett nekem egy Jack-es meg Zero-s párnát *-* és ráadásul rajta van a harapós kacsa isXĐ
nah mára ennyi rosszul vagyok lehet lefekszem egy kicsit.
xoxo ~
PS. Pixie Lott- Boys& girls nézzétek meg a PV-t tök jó szám és a csörgődobos csávó nagyon cuki XD <33


2 megjegyzés: