2009. szeptember 23., szerda

still at home...

a Nap már magasan járt,mikor ma felkeltem. Majdnem 11 óra jézus a 4. óra már javában tart. gondoltam magamban. És én meg csak most nyitom ki a csipám. A korainak éppen nem nevezhető ébredésem és a reggeli pisilés után lementem a nappaliba és tévéztem. feküdtem és tévéztem. tisztára ,mint egy "couch potato". Végülis nagyon jó kis filmeket néztem. A Simpsons családról ma lemaradtam,de már úgyis láttam. Aztán Néztem a Moondance Alexander-t, All my friends are leaving Brisbane,Noelle-t, És Ms Pettigrew lives for a day-t. Aztán Tomci hívott szóval vele beszéltem telefonon, most pedig Alexivel és Nayurival msnezek. :) <33
Este lesz az In Bruges el ne felejtsem megnézni . Igen hajlamos vagyok elfelejteni sok mindent. időpontokat, találkozókat, filmeket, dolgozatokat egyszóval mindent XD Honap pedig lesz megint a Piaf. Az is nagyon jó film. Tényleg meg akarom nézni Chanel életéről szóló filmet is . Kíváncsi vagyok hogy csinálták meg. Más különösebb nem történt ,mivel itthon senyvedek még mindig betegen.
xoxo~~ :3
PS: Hiányoztok <333

2 megjegyzés:

  1. milyen költőien fogalmaztál az elején xD
    ne aggódj az én memóriám is kúrva szar szal megértelek xD

    VálaszTörlés
  2. alap egy költő veszett el bennem XDD ja ez a genetika <3 XD

    VálaszTörlés