2009. szeptember 25., péntek

umm... nothing

nos ma péntek van. normál esetben ezt a napot nagyon várom ,de most, hogy itthon vagyok betegen semmi különös érzést nem váltott ki belőlem XD ma se vagyok valami fényes állapotban juhééjanégyzeten. perpillanat a tüdőm és a fejem akar kiszakadni a helyéről. no mind1.
most miről írjak?XDD ma néztem Piafot meg vmi fos filmet . Most Family Guy-t nézekXĐ és msnezek Alexivel és nayuval. És pixie lott- boys and girls-t nézek. ja és megint elgondolkodtam a tetováláson XD
hmmm. ugye vasárnapom ugrott,mert beteg vagyok. :( pedig milyen jó lett volna:( hátha összejön jövőhét vége :) csütörtök meg Miyavi koncert XD péntek osztály kirándulás aztán szombat semmi vagy egyetem vagy tali vagy vasárnap tali.
hát nemtudok miről hadoválni szóval xoxo~~

6 megjegyzés:

  1. húúú a tetkón most én is gondolkozom, úgy szeretnék. de csak vmi kicsit xD ami nem látszik majd túlzottan ha öreg és szottyadt leszek xD

    VálaszTörlés
  2. öreg és szottyadt XDD *röhög* vagy addigra leműtetted. hát én nemtudom. attól félek,hogy ha csináltatok 1et akkor majd kell a következő aztán még1 és a végén már csak egy halom tetkó leszekxDD

    VálaszTörlés
  3. igen ez is olyan h ha elkezded nem tudod abbahagyni xD félnék leműtetni, annak lehet maad hege vagy vmi xD

    VálaszTörlés
  4. ja egy darabig heges marad meg halványan is megmaradhat XD

    VálaszTörlés
  5. Jobbulást!!!!!!Hiányzol !!!!!

    VálaszTörlés