2009. szeptember 26., szombat

title: ...?

ma van a hétvége első napja azaz szombat. máskor ez a megváltás most az unalom folytatása. ma osztálykirándulásról kéne beszámolnom,de mivel még mindig beteg vagyok nem tudtam menni. *fuckoff-.-* nahát akkor ebből ki is lehet következtetni,hogy megint nincs sok mesélnivalóm. tegnap este szokásomhoz híven néztem south parkot aztán néztem mtv world stage-t is. Bep és Metro Station konci volt. BEP az jó volta másik no komment. Fuck és én régebben szerettemXĐĐĐ*homlokonverimagátXD* Mit ne mondjak úgy néznek ki,mint a szakadt csöves indiánok. XD Trace az a törzsfőnök XD régen tök jó haja volt meg pár tetkó,de most bazmeg XD szakadt haj meg szétvarrva és hát. nemtudom mivel tök ropi olyan furán néz kiXDD Mason bazmeg '60as évek hippi szökevényeXD és jó a fejpánt,de nem a kinyúlt tesigatya gumiját kéne kiszedni XD a napszemcsi meg mint az amcsi filmekben a bodri hajú rendőröknek kb. a ruha az ok .de az a papucs cuccXDDD röhejes. még ant nézett ki a legjobban, csak nagyapó csukája volt xD blake meg blake volt. nah ennyit. ne hallgasd ne nézd fos. XD utána annyira szarul voltam, hogy kb hajnali 2ig south parkot néztemxD *direktkávalazérisXD*
most msnezek nayuval meg simpsons the movie-t nézek. :Đ azt is láttam vagy négyszer. nah ennyi xoxo~
PS: hiányoztok~~~ <333 hétfőőőn : )
<3333>
nézzetek vki szépet is :D :3


3 megjegyzés:

  1. ez milyen jó elemzés volt xDD mintha magamat látnám xD nekem is ki kéne vmit elemeznem már xDDD a törzsfőnök geci xDD

    VálaszTörlés
  2. elemezz xD hát anyám ez a genetika ez van XDD az bazmeg ha láttad volnaXD fujtam az orrom és közbe úgy röhögtem,hogy majdnem behugyoztamXDDDD

    VálaszTörlés
  3. Hétfőn remélem akkorát áldozunk közösen, hogy azt még gánush is megemlegeti! XD

    VálaszTörlés